Hakutulokset

1. H

Tein pari vaalikoneen testiä

Eli kuten joku jo ketjussa aiemmin totesikin, siellä on kuusi persua viettänyt neljä vuotta suojatyöpaikassa kertaa mikä se kansanedustajan vuosipalkka nyt olikaan, tekemättä yhtään mitään hyödyllistä, veronmaksajien rahoilla ;) Ja ihan kohta joku jankkaa että mitä ne loput kansanedustajat...
  2. H

Mitä sinusta rasismi tarkoittaa?

Vihainen ei-niin-nuori mies ;)
  3. H

Mission accomplished!
  4. H

Voi sinua, kun noin olet katkeraksi tullut. Mahtaa olla surkea elämä :hug:
  5. H

Näinhän se on, rotuun perustuvaa syrjintää. Suoraan wikipediasta kopsattua: "Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää...
  6. H

:tirsk:
  7. H

Tuli tuossa mieleen kun eräskin fiksu PerSujen kannattaja haukkui minua rasistiksi kun mollaan persuja, että kuinkahan monelle muulle sanojen rasistinen tai rasismi tarkoitus on hämärä...?
  8. H

En minä ainakaan sunnuntaina ryyppää kun pitää mennä seuraavana aamuna töihin. Se ei välttämättä ole este PerSujen kannattajille.
  9. H

Aika sitkeästi kyllä olet jaksanut toivoa ja odottaa. Taitaa käydä niin kuin persuille vaaleissa: pelkkiä tyhjiä lupauksia.
  10. H

Jaa, jos vaikka persujen hengennostatuskokoukseen. Minä kävin välillä hakemassa pojan päiväkodista. Täällä taas valmiina "älykkääseen" keskusteluun!
  11. H

Tuttavapariskunta paljastui alkoholisteiksi fb:n kautta

Sulla voi olla kohtalaisen vähän kavereita, jos tuo on kriteerinä. Täysin alkottomat ihmiset kun on pieni vähemmistö.
  12. H

Tämä se onkin hyvä!
  13. H

muuta en tiedä kuin että Soini ei kannata naisten tasa-arvoa ja itsemääräämisoikeutta omasta ruumistaan. Muuta minun ei tarvitsekaan tietää. Se riittää varsin mainiosti.
  14. H

EI Pohjantähden vakuutusta vauvalle!

Kumma juttu. meillä on ollut jo kymmenen vuotta kaikki vakuutukset (kiinteistö, autot, tapaturmat, koira jne) Pohjantähdessä eikä ole yhdenkään vakuutuksen omavastuuta IKINÄ nostettu. Mitään muuta kuin hyvää sanottavaa ei ole.
  15. H

Taas on hiljaista huutonetissä

Minä olen huomannut saman jutun. Merkittävä ero parin viikon takaiseen myyntiin.
  16. H

En pidä tapanani vierailla ala-arvoisilla sivustoilla. Olen aika tarkka siitä, mihin ip-osoitteeni tallentuu.
  17. H

Tämä se onkin mielenkiintoinen kysymys.
  18. H

Aiempi vastaukseni tähän kysymykseen jäi spämmifiltteriin...Mutta sopii hyvin tähän kohtaan. Äiti 44 v oli sitä mieltä että Soini on tasa-arvomietteissään ja naisten oikeuksissa vielä valovuosien päässä imaameista. Heräsi kysymys että onko näissä vaaleissa vastakkain nyt sitten imaamipuolue...
  19. H

Sinun ajatuksesi ovat kyllä kokolailla outoja. Kommentoin vain siihen että kun vain sinusta se on tärkeää, että lapsella on isä ja äiti huolimatta siitä minkälainen koti on ja millaisia kasvattajia he ovat.
  20. H

tehkää nyt herranjestas sentään jotain tuolle spämmifiltterille! menee hermot.

Tosi hieno logiikka tuolla filtterillä kun tuo ei sitten jäänyt sinne ;)

Yhteistyössä