Tuttavapariskunta paljastui alkoholisteiksi fb:n kautta

• Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Hyi hitto! Ne riipoo joka helkkarin ilta viiniä ja olutta. Aina päivitykset koskevat alkoholin naukkailemista.
En voi sietää tuollaista luuseriutta. :kieh:
Poistan ne kaverilistalta molemmat. Hankalaa vaan tulee olemaan, kun törmäillään jatkuvasti toisiimme millon missäkin. Jotenkin kiusallista.

a.p.
[QUOTE="tööt";23317689]No voi kamalaa. Tee äkkiä Facebookinsuojeluilmoitus ja hae lähestymiskielto.[/QUOTE]

Mun elämään ei kuulu alkoholi. Mulla on vapaus myös valita kaverini sen perusteella. :)

hmh
Entäs ne luuserit, jotka keksii ja valehtelee fb:n statuksissa koko elämänsä hiukka parempaan suuntaan? Entä ne kaikki liioittelijat? Mistä tiedät kuka kertoo koko totuuden, kuka ei? Entä ne, jotka kyttää toisten statuspäivityksiä ja poistaa "kaverinsa" listoiltaan niiden perusteella, miksi ne sinne alunperin oli eksyneet? Mitä jos jostain paljastuu, että on väkivaltainen, sairas, huumeidenkäyttäjä, rasisti, uskovainen, todella rikas/köyhä jne, eronnut/eroamassa, kokenut läheisen kuoleman, joutunut ottamaan toisen duunin, ollut työttömänä, jäänyt kotiäidiksi? Millä perusteella otat ihmiset fb-listalle, sillä perusteella, että tiedät heidät nimeltä?

"Mamma italiana"
mikset voi jàttàà silti fb-tuttavaksesi? ei ole pakko olla niin radikaali vai onko? mikà on reaktiosi taustalla? jokin konkreettinen pelko vai mikà? kannattaa pysàhtyà miettimààn

..
Mä en ihan ymmärrä, miksi sua jonkun toisen alkoholinkäyttö häiritsee? Mä ainakin voisin ihan hyvin olla absolutisti ja silti olla alkoholistin kaveri. En mä muutenkaan puutu toisten harrastuksiin (olkoon sitten viininlipittely tai jalkapallo), jos ihminen on muuten mukava.

Mutta poista vaan, tuskin niitä haittaa yhtään kun ette näemmä kovin hyviä ystäviä ole kun tuommonen niin ärsyttää.

Täti-ihminen
[QUOTE="Mamma italiana";23317790]mikset voi jàttàà silti fb-tuttavaksesi? ei ole pakko olla niin radikaali vai onko? mikà on reaktiosi taustalla? jokin konkreettinen pelko vai mikà? kannattaa pysàhtyà miettimààn[/QUOTE]

Peesi tälle. Ihmiset elävät elämäänsä kukin omalla tavallaan. Se että koet toisen aikuisen ihmisen alkoholinkäytön noin voimakkaasti ei ole ihan normaalia. Kannattaa miettiä mitä reaktiosi takana piilee kuten Mamma italiana ehdotti. Vai onko tapanasi muutenkin noin jyrkästi jaotella ihmisiä? Olet ehkä hyvin nuori?

Yhteistyössä