Hakutulokset

1. A

endometrioosi?

Nostan
  2. A

Äitejä jotka syntyneet 1979?

:wave: Minäkin vielä lisään itseni tähän pinoon! mies -76 ja poika 10/2005 =)
  3. A

löytyykö vm-83 mammoja?

Jep! ja seuraa kaipailen muista samanikäisistä!
  4. A

tyttövauvalla vuotoa?

onko se minkänäköistä teillä? vaaleaa vai tummaa? sitkeetä?
  5. A

tyttövauvalla vuotoa?

onko kukaan kuullut että tyttövauvoilla voisi esiintyä limaista vuotoa emättimestä muutama päivä synnytyksen jälkeen? johtuuko hormoneista?
  6. A

tänään LA,mitään ei tunnu tapahtuvan..

täällä mennään jo 41+5, huomenna käynnitellään kalvojen puhkaisulla, jos tänä yönä ei tapahdu mitään. tosin nyt alkanu supistella säännöllisesti mut ei kipeästi...johtuukohan lääkärin kovakouraisesta sisätutkimuksesta...että jos vaikka itestään lähtis sittenki käyntiin.
  7. A

löytyykö vm-83 mammoja?

Täällä myöskin on! Olen Juankoskelta! Minulla on reilu vuoden ikänen poika! =)
  8. A

Mikä nimi tytölle?

NELLI =)
  9. A

Äitejä jotka viel pienensä hoitoon syksyllä?

\ Heips! Täällä myös äippä Turusta. Tyttö myös 1v 6kk kun nyt syksyllä aloittaa perhepäivähoidon.
  10. A

toinen lapsi

\ Juu, näin on. Kokemuksella voin sanoa, että kun päätettiin "olla yrittämättä" niin johan tärppäsi heti seuraava kuukautena =) Ovulaatiotestejä voi myös apteekeista ostaa. Niiden avulla pitäisi saada tarkka aika, jolloin kannattaa yrittää (tosin itselläni niistä ei ole komemusta, mutta...
  11. A

kokemuksia kuparikierukasta??

Itelläni kun oli runsaat kuukautiset entuudestaan tämä laite vaan lisäsi niitä ja aika äkkiä tuli tulehdus ja se poistettiin. Nyt on ollu vuoden päivät hormoonikierukka, kuukautiset olemattomat ainoostaan haittana et hikoiluttaa enemmän ja näppyjä nousee kasvoihin.
  12. A

Kuinka lapsi opettaa eroon vaipoista? harjoitteluhousuilla?

Mulla tyttö2v3kk ja nyt jätin kerrasta vaipan pois, ainoastaan ulos laitan kunvielä vaatetta niin paljon päällä. Yöt on ollu jo pitkään kuiva kunhan aamulla mennään suht nopeesti potalle. Päivällä niinkin tahtoo lirahdella housuihin, ainoo ongelma on ettei suostu kakkaamaan ollenkaan potalle...
  13. A

Kokemuksia tukiperheestä?

Meillä on ollut tukimummo yli vuoden verran. Lapseni on hänen luona 1vkonlopun kuukaudessa. Tukimummo on aivan ihana ihminen josta on tullut erittäin tärkeä tyttärelleni ja myöskin minulle. Olen ollut erittäin tyytyväinen =)
  14. A

Jaksamisesta...

\ Olin itse 17v. kun esikoiseni sain, ja muistan miten juuri tuo näyttämisen tarve muille meni kaiken edelle. Lapsi oli toivottu ja haluttu, mutta silti ihmiset katsoivat pitkin nenänvartta, eivät luottaneet, että me pärjäisimme pienen kanssa. Kiivastuin näistä epäilyistä ja syytöksistä aivan...
  15. A

Yksinäisyys

\ Asustelen täälläSuomen lapin helmoissa
  16. A

Oliko/onko teillä koliikkivauva?

Meijän tytöllä oli lievä koliikkivaiva. Ensimmäisenä yönä en saanut vaavia viereen kun oli alilämpöinen, kaksi seuraava yötä hoitaja toi yöllä vaavin aina syömään viimeisen yön nukkui vieressä, siis laitoksella ollessa. Kotona oltiin tiiviisti yhdessä nukkui kyllä omassa sängyssä isä oli vähempi...
  17. A

miehen osallistuminen lapsenhoitoon

Joo kuulostaa tutulta, kun äiti ei oile töissä sillä on aikaa hoitaa lapsi ja koti. Mies vaan ilmottaa omista menoistaan ei tartte suunnitella kuinka onnistuu toisin kun itsellä kun on tyttö aina otettava mukaan. Reissuja jos teen niin niilläkin aina tyttö ja välillä myös miehen 2lasta mukana...
  18. A

Yksinäisyys

Oisko täällä ketään jolla ois sama onkelma, nimittäin yksinäisyys. Asustelen aika syrjäsellä kylällä jossa ei enään juurikaan elämää. hoidossa kyllä kuljetan tyttöä jotta saisi myös ikäistänsä seuraa kun olen työttömänä itselläni vain tuntuu aikakäyvän pitkäksi ja kun on pitkä matka joka...
  19. A

Onkohan mahdollista että lapsi ripuloi koska pelkää isää?

\ Miksi ei mahdollista. Itellä on myöskin aika patti tilanne. Muutaman kerran ollaan jo oltu lähdössä, mutta se on jäänyt vain yritykseksi. Mieheni on saanut ankaran kasvatuksen ja välillä tuntuu että myös omia kohtaan on liian ankara. Eikä nyt muutenkaan niin raposesti mene. Lähteminen ei...

Yhteistyössä