Hakutulokset

1. A

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Edelliset aivan ihania (ja erikoisia)! :) Kaikilla todella kivoja ja kauniita nimiä. Meidän tyttö Aada Katri Olivia.
  2. A

Tamperelaiset!

Ollaan muuttamassa syksyllä Linnainmaa/Leinola alueelle, löytyykö ketään sieltäpäin? :) Tampereelta ollaan kotoisinkin, mutta tuo alue uutta seutua! Poika n. 1v6kk silloin!
  3. A

Jorvi, Kättäri vai Naikkari? Kokemuksia?

Onko Liisa Haarajärvi kätilö tuttu. Aivan ihana, on kuulemma seinäjoelta siirtynyt helsinkiin... :'(
  4. A

Ensisynnyttäjä, perätilasynnytys?

Mulla lähti synnytys käyntiin itestään viikolla 35 tasan. Poika oli perätilassa,koska oli pieni niin sanottiin, että alakautta on mahdollista saada. Synnytys alkoi edetä ja osastolla huomattiin, että jalka oli jumissa synnytys kanavassa, ja jouduin kiireelliseen sektioon. Koen vieläkin olevani...
  5. A

mitä ovistestejä käytätte?

Mä ostin eka netistä mammaksi... testejä, ei mitään iloa. Lekuri sano et unohda ne netin testit ja osta apteekin. Ostin apteekista jotain Acon firman tekemiä. Tosi hyviä testejä. Selviä. Sit jouduin vaihtaan Clinic merkkisiin kun apteekis ei noita Acon juttui ollu. Clinic näytti kp 21-24...
  6. A

apua haalarin ostoon

Mikä olisi hyvä haalari 1v6kk pojalle talveksi? Poika hoikka ja pitkä, useimpiin malleihin mahtuisi tuplana sisään, mutta puntit taas esim 80cm lyhyet :)
  7. A

rutiseeko muilla

nimittäin polvet? Kääk, mikä rutina ja pauke kuului, kun aloin pitkästä aikaa jumppaamaan. En ole aiemmin huomannut tällaista. (ehkäpä ollut musiikki kovemmalla tms...)
  8. A

libero-kerho

Tuleeko sieltä enää marimekon housujen ja paidan jälkeen mitään? Merkkejä olisi nyt reilusti, kummityttö sai ainakin muutama vuosi sitten sellaisen Baby Björnin essun, sitä olen odotellut...muistaakseni kerhon piti "toimia" ainakin 1,5vuotiaaksi asti!
  9. A

Mammat kokkolan lähiseuduilta

Täällä kanssa yksi Kokkolan lähistöltä. Tyttö on syntynyt 11/05 :)
  10. A

maitoa tuttipullosta

Mun varmaan täytyy nolona myöntää, että meidän kohta 2v juo pullosta kaiken, mehut,maidot,vedet...itse. ruuan kanssa mukista.En ole näin kuumalla vielä halunnut pulloja pois,kun pitää tuota nestettä saada...
  11. A

Montako lasta alle 30v?

27-vuotias kolme lasta
  12. A

Haaveet

\ Mullekkii vielä nappula. T. ansku :o
  13. A

Pikku-Kakkosta..

Heip. Ihan vaan kyselisin, että onkos täällä nuoria äitejä, jotka odottavat/harkitsevat toista lasta, tai kenties sellaisia, joilla on jo kaksi lasta? Meillä esikoinen 1v.8kk ja nyt on hirmuinen vauvakuume iskenyt! :heart: Opiskeluja itselläni on jäljellä nyt hiukan alle vuosi (19v. olen)...
  14. A

miten olette selvinneet armeija-ajan?

No menipä mukavaksi taas tämäkin keskustelu.. Itselläni kuitenkin sama tilanne - mies läks heinäkuun alussa, on siis nyt reilu kolme viikkoa ollut poissa. Kerran on lomille päässyt, joten ikävähän tässä tietenkin on. Meillä kun on kolmen vuoden aikana ensimmäinen erossa olo, lukuunottamatta...
  15. A

Lapset tekevät lapsia

Näin se on,lasten kuuluisi olla lapsia eikä tehdä lapsia. En kyseenalasta sitä kuka on valmis äidiksi 15 v.nä tai myöhemmin. Yhteiskunta on vaan mennyt siihen pisteeseen että lapsilisää maksetaan äidille että lapselle monesti.
  16. A

Onpa outoa?

Heips!! Mulla tuli menkat km:n jälkeen 8 viikon päästä. Ne oli ihan tavalliset menkat. Ehkä vähän runsaammat. Nyt menkkojen loppumisesta on kulunu noin viikko ja tänään huomasin että oli tullu tosi vähän ruskeahkoo vuotoo. Aattelin jo että ei kait ne menkat taas ala!!Ei ONNEKS vielä oo ruvennu...
  17. A

pippelin pesusta

\ Hupsista, nyt sait minusta väärän kuvan. Kyllä minäkin pystyn pesemään ja pesenkin, mutta enemmän olen isin harteille jättänyt, kun tietää omasta kkokemuksestaan kuinka tapahtuu ja niin ettei se satuta. Poika on minulle tärkeintä maailmassa. oi aika vahvaa tekstiä....
  18. A

pippelin pesusta

hEIPS! Me kävimme lääkärissä 2viikkoa sitten, poikamme 1v10kk sanoi että pippeli pipi ja kun laitoin potalle istumaan, niin pippeli oli järkyn näköinen. Lähettiin heti sairaalaan. Tämä on kuulemma leikki-ikäisten poikien yleinen vaiva. esinahan alle on mennyt jotain moskaa ja aiheuttanut...
  19. A

Vaipoista

rasvaisempi bepanthen vie kaiken punoituksen pikku pepusta, kannattaa kokeilla!
  20. A

Endometrioosi

Katso LILAKIN kohdalta, siellä ollut keskustelua...

Yhteistyössä