:hug: ymmärrän miltä susta tuntuu, asun itse myös aika pienessä kylässä, en ihan noin pienessä miltä sielläpäin kuulostaa..
toistaiseksi vielä mulla on laaja kaveripiiri ja liikun aika paljon ja käsken ahkerasti ihmisiä meille mutta asiat on vielä näin koska oma pieni mussukkani on vasta 1,5kk vanha.
itse oon hirveän sosiaalinen ja tarvitsen ihmisiä ympärilleni muuten en voi hyvin, toki osaan jonkin verran olla itseksenikin, mutta oon kova puhumaan ja touhaamaan kaikenlaista ja mun mies on töissä ihan älyttömän paljon, eikä siitä siksi ole seuraa kuin iltaisin aika myöhään vasta.
mun suurin pelko tän äitiyden suhteen oli ja on just se että jään yksin! :'(
tiedän toki et äidiksituleminen verottaa mun sosiaalistaverkostoani jonkin verran mut kuinka paljon, sitä en tiedä, osaan vaan pelätä...
täälä meidänkin lähellä asuu jonkinverran äitejä mut heitä en juurikaan tunne ja joita tunnen niin ovat sellaisia etteivä useinkaan seurasta piittaa eli näillä äideillä on omat kuvionsa ja tuttavansa, nähdään vaan tosi harvoin... sit toiset äidit ovat toistensa kanssa päivittäin kyläilemässä, vaunuuttelemassa ja touhaavat kaiken yhdessä, mikä olisi mahtavaa ja mikä olis itselläkin haaveena, mutta eipä ole sellaisia kavereita kun ei vaan ole..
täälä ei oo puistoja tai mitään sellaista missä tapais muita vanhempia jaehkä sais uusiä kavereita ja toiseksikin oon aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin koska monen mielestä oon varmaan outo
en voi muuta sanoa kun että tsemppiä sulle ja toivon vilpittömästi et löydät sieltä jonkun toisen äidin johon tutustut!!! :hug: :heart: :heart: