Hakutulokset

1. chrissy

Kukaan seurannut Bones-sarjaa. Nyt olen aivan pihalla..

8. kausi on myös boxilla saatavissa.. ootan et 9. kaus olis ladattavissa. 8. kausi on mulla hyllyssä ja katsottuna
  2. chrissy

10kg pois 3 kuukaudessa, miten?

alkusysäys keittopusseilla n 3vkoa ja sit ruokavalio+ liikunta.
  3. chrissy

Gastric Bypass eli lihavuusleikkaukset... Mitä mieltä?

Otsikossa jo kysymys. Itse olen erittäin paljon puolesta ja onneks on tommoinen hoito olemassa.
  4. chrissy

Hoitajat siistitäänkö potilailta alapään karvoja ?

onneks mä tykkään ihan älyttömästi mun työstä ja täs yks päivä omainen sanoi mua aarteeksi :heart: Ihan sama mitä muut sanoo ja uskoo ja epäilee mut mä itse tiedän olevani hyvä työssäni.
  5. chrissy

Kerro mulle et miten sä kuvittelet et esim. hoitajan työpäivä menee välillä 7-15. Mitoituksella 3 hoitajaa välillä 7-10. 4. hoitaja tulee klo:10. seuraavat 2 tulee klo 13. potilaita 21. suurin osa vuodepotilaita ja syötettäviä. Kun sä kuvittelet et meil olis kauheesti aikaa istuu ja...
  6. chrissy

toinnakko tuota...
  7. chrissy

Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Mormonikirkosta on hajonnut osia ja he ovat muodostaneet omia lahkoja omilla säännöillä, joita pääjehut eivät kannata, eikä suurin osa mormoneista. Moniavioisuus ja mormonismi nykypäivänä ei ole enää synonyymi. Ja jos AP mielii joskus avioon tän jenkkipojan kanssa niin siinä on 2...
  8. chrissy

just tämmösten kommenttien perusteella kysyin niin et paljonkos sulla on sitä hoitotyön kokemusta taustalla...? ei näytä olevan hajuakaan todellisuudesta.. Kyllä niitä vaippoja vaihdellaan ja tiiätkö myös MEILLÄ ON OIKEUS RUOKA JA KAHVITAUKOIHIN ihan jo lakisääteisesti. Meillä ainakin...
  9. chrissy

ei oo provo.. itse teen tätä samaa hommaa ja kaikki ei iän myötä kaljuunnu vaan kyllä joutuu joskus siistimään. Ja tosiaan ei mitää posliinia mutta lyhyempää.
  10. chrissy

Mietis nyt.. kumpi on NÖYRYYTTÄVÄMPÄÄ sille potilaalle.. se hoitaja hinkkaa sen vartin sitä jämähtänyttä ulostetta niistä karvoista vai nopea siistiminen jolloin ei tartte hinkata, pesut helpottuu ja samalla alenee riski kusitulehdukseen.
  11. chrissy

niin paljonkos sulla on kokemusta hoitotyöstä?
  12. chrissy

ei siin oo mitää ihmeellistä.
  13. chrissy

kyllä siistitään. vuodepotilailla varsinkin ja jos alapää on kovinkin karvainen. Kyse on hygieniasta. Jos potilas esim. ulostaa runsaasti vaippaan ja uloste on tahmamaista niin sen irrottaminen karvotuksesta on aikamoinen haaste. Ja sit jos sitä jää sinne niin riskinä on kusitulehdus. Ennenmmin...
  14. chrissy

Löytyykö sinulta virallinen henkilötodistus

passi on löytyy myös ajokortti sekä kela-kortti mut ei oo kuvallinen enkä käytä muualla kuin lääkäriasioilla ja apteekissa.
  15. chrissy

Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Kolminaisuusopin kieltäjiä ei luokitella kristityiksi eli mormonit ja jehovantodistajat.
  16. chrissy

Ketä meitä vielä on? Plussalaisia 2000 luvun alusta?

2004 alkuvuodesta..
  17. chrissy

Mainitse top 5 white trash tuntomerkit

crazy age- farkut niin miehillä kuin naisilla.. hyi helvetti.. Vetyproksidiblondi mellevällä juurikasvulla ja elämäntapatyöttömyys ja teinikännit..
  18. chrissy

Miten niin, niin moni sanoo että lähihoitajakoulun pääsee läpi kuka vaan?

Mulla on perusopinnot viittä vaille valmiit ja voin sanoa et ei tää todellakaan ole enää mikään läpihuutojuttu.. ehkä 20v sitten oli.. Nykyään varsinkin aikuispuolella käydään aika nopeella tahdilla asioita läpi ja paljon jää itseopiskeltavaa. Täytyy tietää todella paljon asioita esim...

Yhteistyössä