Mä ihan vähän palaan tähän ketjuun vielä. Tää on niin jännää, ihan uudenuutukaista viehätystä tässä taas.
Osa näistä silloisista vakkareista jäikin ihan pysyvästi mun tosielämääni myös, vaikka joidenkin kanssa ei aktiivisesti olla tekemisissä, niin sen verran, että tiedän miten menee ja missä elämä, on mukavaa että on ihmisiä joiden kanssa on pitkä historia tavalla tai toisella. Täältä on tarttunut mukaan ihania ystäviä kyllä.
Mäkin olen nyt juuri parhaillaan opiskelemassa, ja jotenkin kahden ensin taaperon, sitten leikki-ikäisen rallista on hengissä selvitty vaikka välillä tiukkaa oli. Meillä on sairastettu myös ehkä poikkeuksellisen rankasti joten välillä vähän väsytti, henkisesti.
Nyt ollaan taas jo elämässä kiinni, kuopus on viisi, eikä asuta enää sairaalassa edes joka kk. Joten aika hyvin, voiton puolella.
Varovasti ollaan mietitty miehen kanssa, että jos sittenkin vielä se neljäs, mistä aiemmin on ollut puhetta (ennen kuopusta), siksi mä varmaan tännekin palasin vähän kurkkimaan, katselemaan vauvameininkejä. Mitään varmaa ei olla vielä päätetty, mutta alkaa tuntumaan, että tavallaan yksi vielä mahtuisi. Jää nähtäväksi.
Mukava olla täällä taas!