Mainitse top 5 white trash tuntomerkit

• Viestiketjun aloittaja "blomma"
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
1. vuokra-asuminen
2. lapset avioliiton ulkopuolella, osa näin osa avioliitossa.
3. lapsilla lähiönimet: J-nimet, Nico, Jessica, Luca tms.
4. tatuoinnit
5. kelan tuet lapsilisät
6. toimeentuotuki
7. einekset
8. kiroili
9. itse värjätyt hiukset
10. luottotiedot menetetty

Tummennetut osuivat.

"nainen"
[QUOTE="blomma";29550352]
1. vuokra-asuminen
9. itse värjätyt hiukset
[/QUOTE]

Mitä vikaa vuokralla asumisessa on? Itse asun vuokralla, eikä se kuvasta mitenkään rahatilannettani. Olen sijoittanut rahani omistusasunnon sijasta mm sijoitusasuntoihin ja ne tuottavat hyvin rahaa, että maksan sillä rahalla myös vuokrani ja vaurastun samalla.

Mitä vikaa itse värjätyissä hiuksissa on? Itse värjään hiukset kotona ihan sen takia, ettei mulla ole aikaa mennä kampaajalle.

Huvittava tuo vuokra-asuminen listas koska on olemas vuokra-asuntoja joihin jollakin persaukisella white trash-porukalla ei olisi ikinä varaa. :D Tuollaasia asuntoja löytyy varsinki Helsingistä.

Ja sitte tuo Kelan tuet. No ap on lapseton eikä saa lapsilisiä? Ei oo saanu äitiyspäivärahaa ja kotihoidontukea? Ei myöskään saa mitää Kelan avustamana esim. matkakulut ku käy polilla tai sairaalas, ei saa lääkkeiden omavastuun täyttymisen jälkeen Kelasta siihen apua, sairaalamaksut maksaa edelleen täysmäärääsenä vaikka omavastuu olis täynnä. Ei oo ikinä saanu opintotukea eli ei oo opiskellu. Vanhempansa eivät oo saaneet hänestä lapsilisää... :whistle:

Ap vois tulla tälle vuosituhannelle ja tajuta, että on täysin normaalia saada lapsia vaikka ei oo naimisis. :D

"maitokahvi"
lapsia usealle eri miehelle, ollut naimisissa vähintään kahdesti. joko tikunlaiha, kofeiinin & nikotiinin ravintoryhmäksi laskeva tai sitten sairaaloisen lihava lihapiirakoiden tms ystävä.
huono iho, mustaksi tai punaiseksi värjätyt hiukset, suttuisia/mauttomia tatuointeja
(tribaali, enkelin siivet, miehen ja/tai lasten nimet). lempiasu: vitosella ostetut "roksit", valkaistut farkut/verkkarit, kulahtanut narutoppi ilman rintsikoita.
asuu vuokralla jossain kerrostalon rähjässä, todennäköisesti saanut joskus häädöt.
töitä tekee kun on pakko, yleensä siivoten jotain
kotona ei sitten siivoakaan.. mielimusiikkia E-type ym. ysärijytä, mieliohjelma salkkarit.
"viihteelle lähtö" tarkoittaa paria olutta ja karaokea lähikuppilassa, muualle ei ole varaa mennä kun taksitkin maksaa liikaa.
lasten nimet ovat luokkaa Miko/Mico/Niko/Nea, Ada

• Tykkää
Reactions: chrissy
Määää
No mää nyt varmaan olen sitä wt-sakkia, katsoi sitä sitten miten päin vaan. Vaikka asunkin omistusasunnossa, tai pankin, ja luottotiedot on kunnossa.
Kiroilen ihan varmasti liikaa, poltan ja ryyppään, värjään tukkaani niin kauan kuin sitä on, ja mitäs listassa nyt olikaan.
Juu niin auto on vanha, ei kelan rahoilla ostella mitään hienoja, tosin en kyllä tajua mitä merkitystä autolla on muu kuin että sillä pääsee luotettavasti paikasta toiseen. Mersua en laittais vaikka olisin miljonääri.
Mutta minkäs teet, kun ei syntymässä enempää annettu.

Ootko ap nyt helvetin tyytyväinen että olet parempi ihminen?
Voi luoja, on se hyvä etten ole sitä parempaa väkeä, jos mä silloin saisin kicksejä siitä että kattelen nenänvartta myöten niitä joilla asiat ei ole aina nyt niin mallikelpoisesti, mutta ovat silti lainkuuliaisia rehellisiä ihmisiä.

Mitä vikaa muuten on J-nimis? Mä en oo tuota ikinä tajunnu, että mitä niis on niin kamalaa. Mun toisen sisaruksen nimi alkaa J:llä ja ihan tavallinen ja nätti nimi se on, monella sama nimi.

Jos J-nimet on lähiönimiä muka, niin miten muka sellaasia on esim. Jorma, Jooseppi, Jarkko, Jarmo, Jukka jne. :D

Ja loppujen lopuksi mitä hemmetin väliä on toisten nimillä, jotenkin huvittavaa vetää kilareita niistä.

jjjjjjjj
Mitä vikaa muuten on J-nimis? Mä en oo tuota ikinä tajunnu, että mitä niis on niin kamalaa. Mun toisen sisaruksen nimi alkaa J:llä ja ihan tavallinen ja nätti nimi se on, monella sama nimi.

Jos J-nimet on lähiönimiä muka, niin miten muka sellaasia on esim. Jorma, Jooseppi, Jarkko, Jarmo, Jukka jne. :D

Ja loppujen lopuksi mitä hemmetin väliä on toisten nimillä, jotenkin huvittavaa vetää kilareita niistä.
Mitäs vikaa niissä nyt olisi? Suomi on täynnä hyvin menestyneitä ja älykkäitä ihmisiä joiden nimi alkaa jiillä.

Tää on aito tilanne, yksi mun tuntemani perhe:

Perheessä on 7 lasta. Naisella on 3 lasta kolmelle isälle, miehellä 4 lasta kolmelle naiselle. Yksi on yhteinen. Lapset on luultavasti oppineet ensimmäisenä sananaan "vittu"

Ovat naimisissa, mutta mies asuu "virallisesti" lähistöllä olevassa yksiössä. Todellisuudessa mies asuu perheen luona, alivuokraa yksiötä pimeästi ja nostavat kummastakin asunnosta asumistuet, nainen saa lisäksi yksinhuoltajakorotukset

Mies ei tee koskaan töitä verokortilla ettei vaan vaikuta mihinkään tukiin. Pimeitä hommia kyllä tekee.

Nainen on nyt just hoitovapaalla, mutta tekee yleensä töitä siellä sun täällä. Pari tuntia R-kioskilla, pari tuntia Siwan kassalla

Kummatkin vetää röökiä ja kaljaa, kotona on aina kaljaa. Mies vetää lisäksi muitakin aineita (tämä on arvaus, ei ole varmaa tietoa)

Yhteistyössä