Miten muka wt:llä olisi rahaa edes ostaa autoa?Autona joko uudempi Kia, Fiat, Dacia, Skoda tai yli kymmenen vuotta vanha käytetty mikä tahansa.
Onko noita edes Suomessa, muistan kuinka joskus vuosia sitten heitä jonkunverran oli, en ole törmännyt pk seudulla enää vuosiin yhteenkään uusnatsiin, jonnekin ovat hävinneet.White trash ois osuva nimi uus-natseille. Mitään muuta tarvii niin luokitella roskaks.
Mitäs vikaa niissä nyt olisi? Suomi on täynnä hyvin menestyneitä ja älykkäitä ihmisiä joiden nimi alkaa jiillä.Mitä vikaa muuten on J-nimis? Mä en oo tuota ikinä tajunnu, että mitä niis on niin kamalaa. Mun toisen sisaruksen nimi alkaa J:llä ja ihan tavallinen ja nätti nimi se on, monella sama nimi.
Jos J-nimet on lähiönimiä muka, niin miten muka sellaasia on esim. Jorma, Jooseppi, Jarkko, Jarmo, Jukka jne.
Ja loppujen lopuksi mitä hemmetin väliä on toisten nimillä, jotenkin huvittavaa vetää kilareita niistä.
No ei niis mun mielestä mitää vikaa ookaa, mutta monesti on saanu lukia palstalta, että J-nimet on kamalia, white trashia jne. Ihmettelen, että miksi muka.Mitäs vikaa niissä nyt olisi? Suomi on täynnä hyvin menestyneitä ja älykkäitä ihmisiä joiden nimi alkaa jiillä.
Joku idiootti saanu päähänsä, että niissä on joku vika. Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä idiootit saavat päähänsä.No ei niis mun mielestä mitää vikaa ookaa, mutta monesti on saanu lukia palstalta, että J-nimet on kamalia, white trashia jne. Ihmettelen, että miksi muka.