Hakutulokset

1. Minni:)

uusperhe-asioita, vaikka ehkä kuuluisivat toiseen osioon..

Meillä mennyt niin, että kun muutettiin yhteen, ei ole enää mitään väliä kenen lapsi kukakin on, ollaan perhe ja tehdään asioita perheenä. Tai sitten käydään lomalla kaksin. Ollaan kumpikin yhden lapsen lähivanhempia, joten sikäli meillä tää homma ollut helppoa ja selkeetä.
  2. Minni:)

peseekö muiden miehet pyykkejä miten usein?

Pyykätään aika lailla yhtä paljon, mä hiukan enempi. Mä imuroin ja pyyhin pölyt yms. järjestelen. Arkisin laitan sapuskat ja viikonloppusin kumpikin kokkaa. Mies hoitaa auton ja enimmät omk-taloon liittyvät huoltotyöt ja suurimmat pihahommat.
  3. Minni:)

Onko pakko tietää hankkiiko lapsia vai ei?

Kyllä mustakin tää on ihan selkeä mielipide. Kyllä sitä voi olla onnellinen ilman lapsiakin ihan siinä missä lapsen/lasten kanssakin. Sinuna viis veisaisin muiden sanomisista.
  4. Minni:)

Miksi lapsella oli kurja päivä?

No itse pyrin ajattelemaan niin, että on hyvä kun lapsi pohtii ääneen ja kyselee, eikä vaan mukisematta niele kaikkea mitä annetaan. Siinähän se lapsi muodostaa niitä omia käsityksiään tai pohjaa käsityksilleen. Itse kyselin ja sanoin tyhmiä vielä pitkälle ala-asteikäisenä ja ainakin ajattelin...
  5. Minni:)

Mitä lidlistä kannattaa ostaa?

Niin ja tää "nykyään" siis tarkoittaa about viimosta viittä vuotta.
  6. Minni:)

Mitä lidlistä kannattaa ostaa?

No mulla tulee ostettua sieltä melkein kaikki. Alkuunhan sieltä ei läheskään kaikkea tarvitsemaansa saanut, mut nykyään kyllä lähes aina. Ehkä jotain tyyliin sitruunaruohoa tai mung-ituja ei löydy tms. mut kaikki perusjutut juu.
  7. Minni:)

Miksi lapsella oli kurja päivä?

No mun helppo 6v. ilmoitti aamulla haluavansa kuolla. Sitten olen ollut vuorostaan maailman ihanin äiti, että kamalin. Lapsella ei todellakaan ole mitään syytä haluta kuolla. Se on aina puhunut ääneen kaikesta ja sanonut ääneen kaiken mikä mietityttää tai päähän pälkähtää. Mua auttaa se, että...
  8. Minni:)

mies haukkui kusipääksi kun avauduin tunteistani...miten kukaan voi kohdella noin kun rohkenee avaamaan sydäntään.

Väärin mieheltäsi, että haukkui kusipääksi, ehdottomasti. Mutta. Kannattaa nyt pohita, miksi mies hermostui. Eli avauduit riitojen vaikutuksesta läheisyyteen. Tää on nyt miehellesi joku vaikea pala tai kynnyskysymys. Yritä keskustella vielä, kaikessa rauhassa,miksi hermostui aiheesta noin...
  9. Minni:)

Valitanko turhasta - mies ei ota minua huomioon

Mun mies kyllä kehuu kauniiksi ja sanoo rakastavansa joskus päivittäinkin, mutta ei se mitenkään teennäisen tuntuiselta lepertelyltä tunnu vaan ihan hyvältä. Itse taas en ole niin hyvä tossa sanallisessa välittämisen ilmaisussa ja sillon sen vastaanottaminenkin on tuntunut alkuun vaikeammalta...

Yhteistyössä