Hakutulokset

1. Minni:)

Miten olette saaneet työpaikkanne? Miten hakea töitä?

Mun alalla ei helposti vakituisia paikkoja irtoa, mut töitä on nykyään ihan kiitettävästi. Tylsää sanoa, mutta suhteiden kautta sain. Opiskelujen kautta olin tutustunut yhteen tyyppiin, siitä tuli fb-kaveri ja kerran kyseli lyhyellä varoitusajalla töihin. Vastasin heti ja niistä töistä poikikin...
  2. Minni:)

Kiinnostaako miestä ollenkaan?

No juu, näinkin voi olla. Eihän sitä koskaan satavarma voi olla, mutta yleensä toi ei hyvää tiedä.
  3. Minni:)

Onko tälle kesälle/syksylle etelänmatka jo varattuna?

Ei käydä etelässä kesäisin. Syksyllä lähetään miehen kanssa brittilään. Hotelleja ja lentoja ei olla vielä varattu, mutta keikkaliput kyllä.
  4. Minni:)

Miten paljon miehesi juo ennen kun lähtee baariin?

Ei tarvi juoda yhtään mitään. Baareissa käy aniharvoin, ne harvat kerrat oltu yhdessä ja kumpikin silloin juonut saman verran, ehkä viinipullollisen. Kaksistaan ei käydä baareissa, mutta joskus harvoin porukalla kyllä.
  5. Minni:)

Menkä verran varaisit ruokaa?

Kai se on mihin on tottunut. Meillä semmoset hienommat salaatit on aina kuuluneet juhlapöytään. Leipäkin mielestäni on ihan ok, etenkin jos itsetehtyä.
  6. Minni:)

Menkä verran varaisit ruokaa?

Musta yks per nenä muffareita on aivan tarpeeksi. Toki riippuu väen määrästä, mut musta tossa on oikein hyvät tarjoiltavat jo. :)
  7. Minni:)

Kiinnostaako miestä ollenkaan?

Valitettavasti en usko, että kiinnostaa. Mulla mies otti yhteyttä heti seuraavana päivänä. Pahoitteli vielä, että toivottovasti ei ole liian tungetteleva, kun näin pian ottaa yhteyttä. Aikasemmista suhteista en muista tarkkoja päiviä,mutta ei niissäkään kestänyt kovin montaa päivää...
  8. Minni:)

Fanittaako teillä n. 5-6v. lapsi jotain ns. "epätyypilllistä" ?

Kiva kuulla, että löytyy muistakin pojista Elsa-faneja! :) Pojalla ei kyllä vielä koskaan ole ollut mitään perinteisiä supersankareita fanituksen kohteena. Tää Elsa nyt on kova juttu, kuulemma koska osaa taikoa. :)
  9. Minni:)

Fanittaako teillä n. 5-6v. lapsi jotain ns. "epätyypilllistä" ?

Meillä on kova juttu Frozen-leffa ja etenkin Elsa, ja kyseessä on poikalapsi. Musta se on suloista. Olisi kiva kuulla faniittaako muilla lapset kenties iälleen tai sukupuolelleen "epätyypillisempiä" kohteita, jotka eivät kuitenkaan ole vanhemmista lähtöisin?
  10. Minni:)

Minkä mittaisella miehellä olet nähnyt pisimmän peniksen ?

Voisi kuvitella, että lyhyt varsi olisi jossain palotilanteissa etu.
  11. Minni:)

G: Iltapalasi?

Meillä oli äitienpäivän rääppiäisiä iltapalaksi. Eli itsetehtyä mangojuustokakkua mango-, sitruunasorbetilla ja suklaa-,kinuskikastikkeella.
  12. Minni:)

Mitä eväitä puistoon

Riippuu ihan millasesta puistovierailusta on kyse, onko siellä tarkoitus olla kauemmin ja onko tarkoitus viettää oikein kunnon piknikiä vai vaan ottaa jotain pientä huikopalaa mukaan ja riippuu myös lasten iästä. Mä ottasin itselleni ja pojalleni (5v.) esim. banaaneja, kirsikkatomaatteja...
  13. Minni:)

G:Miten olet 'muokannut itseäsi' miesten takia elämäsi aikana?

Joskus nuorena meikannut enemmän ja värjäillyt hiuksia, koska kuvitellut, että silleen näytän miesten mielestä paremmalta. Muuten en kyllä sitten mitenkään fyysisesti. Psyykkisesti olen enempikin muokannut itseäni mm. perehtymällä syvemmin miestä kiinnostaviin asioihin.
  14. Minni:)

Minkä mittaisella miehellä olet nähnyt pisimmän peniksen ?

No ei mitään hajua. En ole mittaillut sen koommin miehiä taikka heidän elimiään.
  15. Minni:)

Mitäs musiikkia ne palstalaiset kuuntelee?

Fiiliksen mukaan... The Cure, Pink Floyd, Jesus and Mary Chain, Beastie Boys, Kasaripoppi, CMX, Eläkeläiset ja vaikka mitä muuta.
  16. Minni:)

Mistä päiväuneksit?

Mun unelmat eivät usein ole kovin suuria. Unelmoin lähinnä omasta ajasta ja miehen kanssa kahdenkeskisestä ajasta. Jos nyt oikein villiinnyn, niin sitten haaveilen äkkirikastumisesta, jolloin kanssa ekana auttaisin vanhempiani ja sitten matkaisin kaikkiin mielenkiintoisiin kohteisiin koko...
  17. Minni:)

Mies ei halua huomioida äitienpäivää

Kai toi on sellanen asia, mihin vaikuttaa melko voimakkaasti lapsuudenkodista saadut mallit. Itsekin sain sen mallin, että isä/äiti laittoi aamupalan, isä haki pihalta kukan pieneen maljaan ja mentiin koko perhe herättämään isä/äiti aamupalatarjottimen kanssa ja annettiin meiän lasten tekemät...
  18. Minni:)

En halua viettää äitienpivää, koska olen nii huono äiti.

Kyllä mullakin tulee tiuskittua ja oltua äkäinen lapselle mielestäni turhan usein, mistä tulee huono omatunto. Kuitenkin myös pyydän aina anteeksi ja näytän rakkautta ja arvostusta paljon. Ajattelen, että oikeasti huono äiti ei edes tuntisi huonoa omatuntoa mistään. Nykyään sallin itselleni jopa...
  19. Minni:)

Juhlaruoka?

Meillä on usein jotain itämaista, thaimaalaista tai japanilaista jossa kaikki tehdään tuoreista raaka-aineista. Tai sitten ihan vaan pihvit/uunilohta/ & esim. uuniperunat ja jotain hyvää kastiketta ja juhlavampaa salaattia.
  20. Minni:)

Mies ei halua huomioida äitienpäivää

Mistä tiedät, että ne miehet osteli niitä kukkia vaimoilleen, eikä äideilleen? Meillä vielä suht tuore uusperhe. Mies kyllä sanoo hyvää äitienpäivää ja sään salliessa vaikka grillaa. Mutta ei siihen sen ihmeempiä lahjomisia kuulu miehen puolelta, enkä sitä kaipaakaan. Itse saatan miehelle tehdä...

Yhteistyössä