Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Pinnallisuus alkanut oksettaa

Juuri näin! Ehkä mulle tuli jotain patoumia, kun jouduin asumaan kalustetussa vuokra-asunnossa 5 kk, mutta nyt oma koti tuntuu kultaakin kalliimmalta. Silti on ollut aikoja, jolloin ei ole jaksanut kiinnostaa (muuta tekemistä niin paljon) tai jolloin ei ole jaksanut (sairauden takia) sisustaa.
  2. Keep calm and carry on

Oi tämän asunnon tahtoisin =D

Ei yhtään omaa tyyliä, mutta joku saa tästä oikein kivan kodin :)
  3. Keep calm and carry on

Pinnallisuus alkanut oksettaa

Mä luulen, että bloggaus on nostanut trendejä esiin eri tavalla kuin vielä viisi tai kymmenen vuotta sitten. En mäkään mitään kerskakulutusta kannata, mutta olen ottanut oman kodin sisustuksen harrastuksena. Mulle vain on äärimmäisen tärkeää se, minkä näköistä kotona on. Olen esteetikko tässä...
  4. Keep calm and carry on

VR:n asiakaspalvelu - en voi haukkua kun en päässyt edes läpi.

No se ei nyt onnistu. Ihmisiä halutaan ohjata nettiin ja puhelimeen, eivätkä ne sitten toimi. Huonoa palvelua minusta, vaikka sinä lippusi asemalta saatkin.
  5. Keep calm and carry on

Matkustan 21.12. Helsinkiin ja tulen takaisin 23.12. Ei uskalla jättää sattuman varaan, että saako lippuja vai ei, kun joulumatkalaisia on varmasti paljon liikenteessä.
  6. Keep calm and carry on

Olen viimeksi matkustanut junalla noin 15 vuotta sitten ja taitaa mennä toiset 15 vuotta ennen kuin kokeilen uudestaan. Yritin päästä läpi lipunmyyntiin 45 minuuttia enkä onnistunut. Netistä en voi ostaa, koska ei ole printteriä. Ihmettelen vain miten kukaan pääsee tuonne läpi ja voi ihan...
  7. Keep calm and carry on

Terveydenhuollon ammattilaiset! Mikä on sellainen kuvaus, joka tehdään nukutuksessa ja...

Pakko oli tähän ketjuun vielä palata kertomaan, ettei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Joudun olemaan sairaalassa kaksi yötä ja pääsen kotiin siis aatonaattona. Taksilla saan matkustaa Helsingissä bussiasemalta ja takaisin, mutta muutoin siis yleisillä. No, pääasia että olen jouluna kotona.
  8. Keep calm and carry on

Terveydenhuollon ammattilaiset! Mikä on sellainen kuvaus, joka tehdään nukutuksessa ja...

Ei nyt kannata hermostua :) En olisi tuota ekaan viestiin laittanut, jos ei olisi ollut merkityksellinen juuri tässä tilanteessa.
  9. Keep calm and carry on

Unikoulu aikuisille...

Mun pää rauhoittuu parhaiten lukemalla romaaneja. Ei mitään raskasta :)
  10. Keep calm and carry on

Uskoisin, että tämä oli kaikille tässä ketjussa selvää pässinlihaa.
  11. Keep calm and carry on

Unikoulu aikuisille...

Voin kertoa, että itsensä pakottaminen sänkyyn tai pään tyhjentäminen totaalisesti ei onnistu. Kokeiltu viikkokaupalla eikä toimi. Mulla ei auttanut edes se, että nukuin vain muutaman tunnin tai heräsin aikaisin. Niinpä olen ratkaissut pulman olemalla muualla kuin sängyssä ja menemällä sinne...
  12. Keep calm and carry on

En ole tajunnut koskaan kysyä eikä ole tarjottu. Kiva kun täältä saa neuvoja :)
  13. Keep calm and carry on

Oli pakko kirjautua vielä sisään. Siis tuo taksimatka-asia pitää ehdottomasti selvittää. Kysynkö sitä osastolta vai mistä?
  14. Keep calm and carry on

Joo en tarvitse esilääkityksiä ja lupaan tulla vaikka hölkäten kotiin, jos päästävät vaan samana iltana :D
  15. Keep calm and carry on

Unikoulu aikuisille...

Mäkin tulen tähän pinoon :whistle:
  16. Keep calm and carry on

No mulla on maksan vajaatoimintaa ja viimeksi kun humautettiin ihan täällä omassa sairaalassa, niin en saanut lähteä ilman saattajaa, olla kotona yksin enkä ajaa. Voi kura jos joudun jäämään osastolle aatonaattoon asti :'(
  17. Keep calm and carry on

Kyse taitaa olla flebografiasta! Onko kenelläkään tietoa siitä?
  18. Keep calm and carry on

Tässä tapauksessa A taitaa olla vaihtoehto, koska noita varjoainekuvauksia on ennenkin tehty ja olen ollut vain päivän syömättä Marevania. Nyt olen viisi päivää ja pistelen Fragminia sen aikaa. Osaatko sanoa pääseekö kaukomatkan potilas kotiin samana päivänä?
  19. Keep calm and carry on

Mulle on jotain varjoainekuvauksia tehty pari kertaa, mutta tämä taitaa olla joku astetta järeämpi juttu? Operaatio tehdään 250 km:n päässä kotoa 22.12. ja olisi kyllä enemmän kuin iso hinku päästä kotiin jo samana iltana. Mun on pakko soittaa tuonne osastolle vielä huomenna.

Yhteistyössä