Onko joku lukenut sen kirjan? Ja koitteko sen hyödylliseksi?
Muitakin vinkkiniksejä otetaan vastaan : /
Muitakin vinkkiniksejä otetaan vastaan : /
Mulla ei toimi se, että nousen ylös sängystä jos uni ei tule vartissa. Tosin omalla kohdallani pidän kyllä varttia ihan epärealistisena Mutta olen kokeillut välillä, tulos on se että valvon sitten jonnekin viiteen.No en tiedä mitä siellä kirjassa lukee, mutta makuuhuoneen tulee olla siisti ja rauhallinen ja raikas. Ja se kannattaa opetella että sänky on Pelkästään nukkumista varten, siellä ei valvota, pyöritä, vatvota päivän tapahtumia, riidellä, lueta tai katsota tv:tä. Jos yni ei vartissa tule niin ylös hetkeksi ja kohta uusi yritys, sen sijaan että sängyssä voivotellaan sitä unettomuutta.
Ja nukkuen vietetään se kahdeksan tuntia, aamulla ei nukuta pitkään jos vaikka illalla olisi valvottukin.
Melatoniini helpotti jonkin verran mulla lieviin uniongelmiin, mutta nyt kun ne oli/on pahoja, niin melatoniinista ei ollut apuaMulla auttaa melatoniini ja se, ettei illalla vähään aikaan (tuntiin) ennen nukkumaan menoa käytä tietokonetta tai katso telkkaria.
Mulla on nyt kesken Laulaisin sinulle lempeitä lauluja, se vaikuttaa ihan lupaavalta tässä suhteessa. Sen kirjan kun pitäisi olla sekä kevyt että riittävän hyvä, niin ettei se ala ärsyttää ja etten ala lukea sitä analysoidenMun pää rauhoittuu parhaiten lukemalla romaaneja. Ei mitään raskasta