VR:n asiakaspalvelu - en voi haukkua kun en päässyt edes läpi.

Olen viimeksi matkustanut junalla noin 15 vuotta sitten ja taitaa mennä toiset 15 vuotta ennen kuin kokeilen uudestaan. Yritin päästä läpi lipunmyyntiin 45 minuuttia enkä onnistunut. Netistä en voi ostaa, koska ei ole printteriä. Ihmettelen vain miten kukaan pääsee tuonne läpi ja voi ihan oikeasti ostaa niitä lippuja.

Matkahuoltoon riitti yksi parin minuutin soitto ja bussiliput saa noutaa lähimmältä Ärrältä heti. Hintakin oli opiskelijalta yli 20 euroa halvempi kuin VR:n hinnat.

On tässä eroa palvelulla ja palvelulla, enkä ihmettele, että VR:ää moititaan.
 
[QUOTE="vieras";25215281]Helpommalla pääset ku ostat lipun asemalta tai junasta. Ei tulis itsellä mieleenkään puhelimitse lippua ostaa.[/QUOTE]

Matkustan 21.12. Helsinkiin ja tulen takaisin 23.12. Ei uskalla jättää sattuman varaan, että saako lippuja vai ei, kun joulumatkalaisia on varmasti paljon liikenteessä.
 
[QUOTE="vieras";25215306]Suosittelen silti menemään asemalle, niin tulee varmasti selväksi mitkä liput haluat.[/QUOTE]

No se ei nyt onnistu. Ihmisiä halutaan ohjata nettiin ja puhelimeen, eivätkä ne sitten toimi. Huonoa palvelua minusta, vaikka sinä lippusi asemalta saatkin.
 
"mie"
Mene vaan asemalle :(
Mä ostin liput soittaen kun sellaisia lippuja kun halusin ei saanut netistä.
Lippujen ostamiseen meni 1h20min ja ei se puhelimen toisessa päässä oleva henkilö osannut palvella. Sai itse istua koneella ja netistä tarkistaa ja kertoa heidän ehdoistaan ja ikärajoista jne.
Ens kerralla mene myös asemalle jos tarvitsen junalippuja .
 

Yhteistyössä