Oi tämän asunnon tahtoisin =D

• Viestiketjun aloittaja Nasu...
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
ihan kiva tuo on, ulkoapäin hienompi kuin sisältä, jotenkin tuo sisustus ei sovi tuohon taloon, nuo huonekalut tarvitsisivat enemmän tilaa, jotenkin ahdasta ja ne tiiliseinät vaan lisäsi sitä tunkkaisuutta.

"Riksu"
[QUOTE="hmm";25220189]Minä tykkään tummemmasta ja raskaammasta kodista. Sellaisessa vain tuntee olevansa kotona, kun taas sellaisessa valoisassa ja keveässä ei.[/QUOTE]

Pakko tarkentaa:
Mäkin asuisin "raskaassa" kodissa ihan mielelläni. Mutta silloin talon pitäisi olla vanha ja tunnelmallinen ja siellä pitäisi olla reiusti tilaa hengittää (enkä puhu nyt pelkistä neliöistä). Olen mm. asunut ihanassa yksiössä, jonka sisustin tummaksi ja raskaaksi. Mutta se olikin yli satavuotiaassa kivitalossa, jolloin kalusteet ja sisustusvärit sopivat talon hieman kummituskartanomaiseen tunnelmaan. Olen myös haaveillut vanhasta pohjalaistalosta, jonka remontoisin jykeväksi ja tummaksi. Mutta JOS rakentaisin uuden talon, olisi se kevyt ja moderni, vaalea ja yltiögraafinen.

"minä"
MInusta tuo alkuperäinen talo oli periaatteessa ihan kiva, mutta jotenkin sitten tarkemmassa katselussa huomasi, että listojen, lattioiden, seinien väri ei sopinut monessakaan paikassa yhteen. Esim keittiön tiiliseinä ja harmaa lattia, tai vessan lattia/listat/seinät.

"vieras"
Maalla asuvana ihmisenä minusta näyttää oudolta, kun "kaupungissa" on keskelle peltoa rakennettu omakotitalo (en osaa selittää, mutta jotenkin maisema on silmääni hassu).

Yhteistyössä