Hakutulokset

1. T

Tässä top 10,mikä sun suosikki?

1 ehdottomasti!
  2. T

Millä perusteella sylikummin valinta?

\ Ymmärsit ihan väärin mitä tarkoitin. Ap kysyi, että millä perusteella sylikummi valitaan ja tarkoitin vastauksella sitä, että jos kummeista joku pitää vauvaa sylissä niin se on se, joka heistä on se läheisin vanhemmille eli vanhemmat yleensä haluavat sylikummiksi todella läheisen ihmisen...
  3. T

Mä ostin tänään tämmösen (sis. kuvan)

ei tuu kuvaa esii!
  4. T

muilla unissakävelijöitä?

\ oikeesti se onkin aika pelottavaa, kun on silmät auki, mutta ei tajua mistään mitään...ei kuule eikä näe mitään muuta kun sen unen
  5. T

SAA TULLA KAKKAA NISKAAN

\ samaa ihmettelin! kerroit että itselläsi on jo kaksi lasta. kai olisit sanonu että meillä on kaksi lasta? :whistle: kirjoituksestasi sai sen kuvan että lapset ei ole nyksän vaan jonku exän kans tehtyjä, kunnes kerroit et oot menettäny neitsyytes tälle nyksälle. luulis sillioin jos teillä on...
  6. T

onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

täällä myös 19vuotias äiti =) esikoinen on 6kk ja toinen tulossa La syksyllä. mulle saa myös kirjotella! :) taru_01@hotmail.com
  7. T

onko muille käyny näin...

Tänään olin niin vihainen että pistin viestin tälle naiselle että oli kivaa että esitit ystävääni että voit kertoa kaiken lapsen isälle..Hän ei kuulemma ymmärrä mistä olen nyt loukkaantunut mutta pyyteli kovasti kumminkin anteeksi. Lapsen isälle en kovin enää ole vihainen mutta ihmettelen...
  8. T

KUTIAVA ihottuma-alue jalassa.

Lisään: Minulla on muutenkin aika kuiva iho ja nyt vasta muutettiin uuteen kotiin, jossa on sauna.Olen saunonut lähes päivittäin ja mietin, onko tämä jotenkin liittyvä tuohon ihottumaan?
  9. T

Vauvan jalkaterä vieläkin sivulle päin.

sano neuvolassa asiasta ja yritä saada lähete fysioterapeutille tai sitten vie yksityiselle fysioterapeutille niin osaavat sanoa onko siitä haittaa.
  10. T

unissakävelijälle harvemmin sattuu mitään vahinkoja, koska useimmiten on silmät auki kun kävelee :whistle:
  11. T

synttäreistä

\ Lapsen äidin puolelta olisi kohteliasta kutsua myös sinut. Niin minäkin tein vaikka en edes tuntenut exäni uutta vaimoa enkä sen paremmin halua tutustuakaan. Vietimme kuitenkin kaikki yhdessä hauskan päivän ja tämä varmaan tulee toistumaan nyt joka vuosi.
  12. T

Kaikki kummit voivat olla sylikummeja. Meille pappi sanoi, että kummit voivat vuorotella vauvan sylissä pitämistä, ettei yhden tarvitse pitää painavaa vauvaa sylissä koko toimitusta.
  13. T

Lappeenrannassa

ei olla menossa leirintäalueelle mut muut yöpymispaikat käy. Haluttais kuitenkin jotain "tasoa" paikalta, eli siisti, kodikas ja aamiainenkin olis kiva... ja ei kovin kaukana keskustasta, kun ei ole autoa käytössä
  14. T

Britax baby safe plus-kaukalo ja mikä auto?

Nykyään Opel vectra 07. Kaukaloa käytetty myös Alfa Romeossa (156 vm 04) ja vectrassa vm 06.
  15. T

3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

\ Kyllä on varmaan hienoa saivarrella. Lasta voi ohjata potalle tai pytylle. Mutta opettaa et voi. Jos lapsen kehitys on vielä kesken, rakenteellisilta osin niin se ei vain yksinkertaisesti onnistu. Voittehan toki saada illuusion opettamisesta, koska lapsenne kehitys on ollut lähellä...
  16. T

KUTIAVA ihottuma-alue jalassa.

Mikä kumma voi tuo ihottuma olla?Reidessä alue, joka ollut n.4viikkoa.Kutiaa nykyisin aivan kamalasti tuo alue ja ihottuma on punainen(varsinkin saunan ja suihkun jälkeen).Ihottuma hiukan kohollaan ja ns.pieniä "näppyjä"kasassa. Mikä tämä voisi olla?
  17. T

:hug: Meillä ei onneksi poika sitä harrasta, mutta minä itse olen unissakävelijä :/ Lapsena melkein joka yö jossain päin taloa olin menossa, ja sillon meinas saada aina sydärin ku heräs jossain pimeessä yksin eikä tienny missä on! Kaikki vaikuttaa, jos ollut kovin vilkas ja touhukas päivä...
  18. T

Sylikummi valitaan yleensä silloin, kun on joku todella läheinen ihminen eli paras ystävä tai oma sisar. Meillä ei ole ollut lapsilla sylikummia ollenkaan, kun ei ole ketään läheistä.
  19. T

3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

niinkuin moni tässä ketjussa kertoo, meidänkin lapsi oppi potalle vasta 2v7kk ikäisenä, oppi kertaheitolla ja heti jäi yövaipatkin pois, ja ollut täysin kuiva siitä lähtien. Vuoden ikäisestä lähtien olemme potalla käyneet, mutta sinne ei mitään oikein saanut aikaiseksi, kakkaa varsinkaan. kun...
  20. T

keräilykampanja

nostaisko joku sen keräilykampanja listan tai laaditaanko nyt uusi mutta kiinnostais tietää..

Yhteistyössä