\
mä oon pitänyt itseäni aika huumorintajuisena ihmisenä, mutta tuo sun huumoris menee kyllä vähän ohi multaAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:15 Tähhh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:05 vieras kirjoitti:\Joo, niin osaa, mutta jostain syystä kammoaa pottaan kakkaamista niin paljon että tekee sen mieluimmin vaippaan. Onhan noita isompia ollut päiväkodissa, jotka on kauheessa ummetuskierteessä just sen takia kun eivät vaan voi tehä siihen pottaan. Mun mielestä tuo sun nauraminen sille, että jollain osuu arkaan paikkaan, on vähän törkeää, koska tosiaan, ressi se on äidillekin, saati sitten sille lapselle..Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 19:58 Tähhh kirjoitti:Kun lapsi osaa 3-vuotiaana jo ymmärrettävästi puhua. Osaa ilmaista erilaisia tarpeita. Ei se teiltä ole mitään pois, että täällä asiaa ihmettelen. Mitenkään töykeästi lähestynyt aihetta. Mutta taisi osasta mammoista olla arka aihe . Ja en tosiaan menetä yöuniani, mutta vain ihmettelen, siis ihmettelen. Ja teidän päivittelyistä huolimatta ihmettelen .
Hei kamoon ei sellaista asiaa mistä ei vois vähän vitsailla. Moni asia sujuu pienellä huumorilla keveämmin, tai asioista tulee liian raskaita kantaa. Ja älä mitään puhu, mä tiedän ummetuskierteistä vähän kaikkea, siksi mulla huumori pelaakin, ja sitä lentää kotopiirissä aika rankanpuoleisesti .