Me ei enään tiedetä mitä tuon kuopuksen kanssa tehtäis...poitsu on nyt reilu 6vuotias ja on jo monet vuodet lähes joka yö(98 yötä sadasta)herännyt , haahuillut pissalle,joskus yksinään(ei välttämättä olla edes herätty siihen että poika tullut viereen)Toisinaan sitten taas ravaa kahden vessan väliä,ei herää olllenkaan , on niinkun ihan unessa,kitisee ,kiukuttelee,puhuu omiaan.
Nyt viime viikkoina olen löytänyt pojan monena yönä tuulikaapista eteisestä ovesta liki roikkumassa,menossa johonkin...kerran oli jopa laittanut mun lenkkarit jalkaan ja ne jalassa seisoi ulko-ovella
Toissayönä löysin pojan taas yhden jälkeen yöllä saunasta itkemästä...Viime yönä eteisessä pissat housussa...
Tuntuu että ainoa ratkaisu tuohon ettei haahuilisi,on se että menisi jo illalla meidän sänkyyn nukkumaan.Alkaa rassaamaan nää yöt kun joka yö heräilemään joutuu pojan takia.Pahinta on se ettei hän tajua että puhun,kysyn...on ihan unessa!
*pissatettu on aina kunnolla illalla,moneen otteeseen
*Ei ole liikaa annettu juotavaa illalla
Onko muilla samanlaista tapausta?
Nyt viime viikkoina olen löytänyt pojan monena yönä tuulikaapista eteisestä ovesta liki roikkumassa,menossa johonkin...kerran oli jopa laittanut mun lenkkarit jalkaan ja ne jalassa seisoi ulko-ovella
Toissayönä löysin pojan taas yhden jälkeen yöllä saunasta itkemästä...Viime yönä eteisessä pissat housussa...
Tuntuu että ainoa ratkaisu tuohon ettei haahuilisi,on se että menisi jo illalla meidän sänkyyn nukkumaan.Alkaa rassaamaan nää yöt kun joka yö heräilemään joutuu pojan takia.Pahinta on se ettei hän tajua että puhun,kysyn...on ihan unessa!
*pissatettu on aina kunnolla illalla,moneen otteeseen
*Ei ole liikaa annettu juotavaa illalla
Onko muilla samanlaista tapausta?