Aika outo vastaus! Esim.olen veljeni esikoisen kummi ja en ollut sylikummi, vaikka ollaan todella läheisiä. He vaan halusivat vauvan olevan äitinsä sylissä.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:54 vieras kirjoitti:Sylikummi valitaan yleensä silloin, kun on joku todella läheinen ihminen eli paras ystävä tai oma sisar. Meillä ei ole ollut lapsilla sylikummia ollenkaan, kun ei ole ketään läheistä.
Ymmärsit ihan väärin mitä tarkoitin. Ap kysyi, että millä perusteella sylikummi valitaan ja tarkoitin vastauksella sitä, että jos kummeista joku pitää vauvaa sylissä niin se on se, joka heistä on se läheisin vanhemmille eli vanhemmat yleensä haluavat sylikummiksi todella läheisen ihmisen.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:59 Hanna kirjoitti:\Aika outo vastaus! Esim.olen veljeni esikoisen kummi ja en ollut sylikummi, vaikka ollaan todella läheisiä. He vaan halusivat vauvan olevan äitinsä sylissä.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:54 vieras kirjoitti:Sylikummi valitaan yleensä silloin, kun on joku todella läheinen ihminen eli paras ystävä tai oma sisar. Meillä ei ole ollut lapsilla sylikummia ollenkaan, kun ei ole ketään läheistä.
näin myös ajattelen=) annoin kummien itse valita kuka haluaa pitää lasta sylissäAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:01 Aaban kirjoitti:Kaikki kummit ovat samanarvoisia riippumatta siitä, kuka lasta kasteen aikana pitää sylissään.