Hakutulokset

1. T

Opiskelut alkoi taas, olen käyttänyt kaikki opintotukikuukaudet ja töitä ei ole löytynyt, mistä saan rahaa elämiseen?

Tuohon suojaosuuteenkin saa puolison liitettyä, jos puoliso on työtön.. eli ap:n miehellä on mahdollisuus liittää 3 elatuksen varassa olevaa suojaosuuteen..
  2. T

Oletko jo aloittanut joululahjojen ostelun? Milloin? Mitä olet ostanut?

Okei.. pitääpä käydä lelukaupassa katteleen... kiitti vinkistä :)
  3. T

Kuinka monta Stockmann muumimukia oot ostanut?:)

Stokkalta ois vielä saanut normaaliin hintaan.. turhaan taas rahojas laitoit ebayhin.. :)
  4. T

Mitä?! Loppuuko Bakuganit kokonaan? Voi perse, tiiänpä sit mitä alan nyt osteleen pojalle lahjaks.. se kun tykkää niistä...
  5. T

Pojalle tilasin Lego Ninjago lakanat, kun sain -50 % alen Jotexille :) sitten palkasta varmaan ostan sitten lisää jollekin sukulaiselle.. ajattelin tänä vuonna tehdä silleen, että ostan joka rahoista lahjakortin johonkin liikkeeseen (sittari, H&M, Kappahl, BR-lelut) mistä ajattelin ostaa...
  6. T

Te jotka ette asu omassa asunnossa (ok-talo jne) !

Yhden ihmisen tuloilla ei uskalla ottaa lainaa.. eikä kyllä saataiskaan.. ja toiseksi sitä ei koskaan tiiä missä päin asutaan muutaman vuoden päästä.. ollaanko siirrytty lähemmäs pohjoista vai muutettu kokonaan pois Suomesta.. ja mä tykkään asua vuokralla.. ei ole paineita lainan...
  7. T

Voi peppu...

Ei se anoppi suostuis vaihtaan toisen väriseen haalariin? En mäkään pue pojalle päälle sellaisia vaatteita mitä se ei ite halua.. miks tapella tuollaisesta asiasta ja aiheuttaa ne kamalat itkupotkuraivarit? :D ja joo oon varmaan vaikeuksissa tulevaisuudessa sen kanssa :)
  8. T

Mitäs mieltä olitte Anthony Bourdainin Suomi-jaksosta?

Mun mielestä oli ihan hauskaa laittaa se ajamaan sitä jokamiesluokkaa :D Mut olihan se sauna järkyttävä :X mustalaisbaari oli ihan hauska juttu.. se isoäitiperhe ihan hirveä.. huonot jutut ja kamalaa katsottavaa...
  9. T

Kuinka vanha olet, tatuoitu?

29 v. Ensimmäisen tatuoinnin laitoin 19-vuotiaana eli 10 v. sitten.. sitä pitäisi käydä värittämässä uudelleen... toinen on vasta 4 kk vanha :) Enkä kadu niitä :)
  10. T

Minkä ikäinen olet? Gallup.

29
  11. T

Jätin salaa pillerit pois ja nyt olen raskaana.

Miten aattelit kertoa? "Kulta, pillerit nyt yhtäkkiä petti jostain kumman syystä vuosien käytön jälkeen. Olen raskaana!" Joo ei taida mennä ihan läpi ellei miehes oo ihan tyhmä, jos ne pillerit ei oo aiemmin pettänyt...
  12. T

Heippa! Ikean kuvasto tuli

voi voi mun pitää ottaa vielä 3 tuntia ennenku pääsen sitä lukemaan! :headwall:
  13. T

Onko täällä ketään kuka on velkajärjestelyssä?

Esim. mulla olisi mennyt silleen, että vuokran+laskujen+velkajärjestelyn maksun jälkeen mulle ois jäänyt tilistä alle 200 €/kk rahaa..kun otettiin vain mun tulot huomioon.. en tiiä mitä se summa sitten ois, jos siihen ois otettu miehen tulot mukaan..
  14. T

Onko täällä ketään kuka on velkajärjestelyssä?

Mulle sanottiin, että molemmilla pitää olla vakituinen työpaikka, kun siihen hakee.. ja tosiaan se on once in a lifetime mahdollisuus.. ei kuulema kovin helpolla hyväksytä siihen, jos ekalla kerralla tulee kielteinen päätös.. Ne on kerännyt teidän velkatiedot siellä ja sitten se hakemus...
  15. T

Pienituloiset miten asutte?

luen itteni pienituloiseksi.. meillä on 3h+k+s 83 m2 kerrostalossa..meitä on 3 henkeä ja kissa.. ja noilla neliöillä asutaan aika leveästi :)
  16. T

Miten voi olla?

Mut eiks Kappahlin isojen koot ala jostain 42-44? onhan tuolla selvästi lantiota ja rintoja.. menee varmaan juurikin nuo alkupään koot helpostikin päälle.. :) mut hän on kyllä nätti ja hyvä kurvikas kroppa :)
  17. T

Paljonko käytätte keskimäärin vuodessa rahaa lastenvaatteisiin?

Semmonen 200-300 € vuosi.. Kengät ostan aina uutena yleensä tarjouksesta.. haalarit/ulkovaatteet, jotka on kovassa käytössä ulkona, niin ne on myös aina uutena.. loput ulkovaatteet käytettyinä.. sisävaatteet tulee osa käytettyinä ostettua ja osa uutena.. mutta ostan vain tarjouksista.. en raski...
  18. T

Miten saada pikavippifirmoihin "esto" päälle ?

Tällainen löytyi tuolta: Usein kysyttyä | easyvippi.fi 19. Miten saan tehtyä itselleni lainauskiellon? Mikäli haluat itsellesi lainauskiellon, lähetä viesti sms:n numeroon 16350 (5€/viesti). Viestin sisällön tulee olla: EV ESTO HENKILÖTUNNUS SUKUNIMI ETUNIMI KATUOSOITE POSTINUMERO...
  19. T

Pk:ssa lapsen täytyy kätellä hoitajaa lähtiessä ja sanoa "kiitos tästä päivästä"! Muualla samaa?

Meillä on myös tuo.. aamulla kätellään, katsotaan hoitajaa silmiin ja sanotaan huomenta.. sitten kun lähdetään niin taas kätellään, katsotaan silmiin ja sanotaan moikka :) mun mielestä on ihan hyvä, että opetetaan hyviä käytöstapoja.. :) Muoks. niin ja tämä on lapsilla ei vanhemmilla..
  20. T

Onko se kamalaa jos lapsi ei saa koskaan omaa huonetta?

Miks vanhemmat ei mee olkkariin? Miks lapsi sinne?

Yhteistyössä