Jätin salaa pillerit pois ja nyt olen raskaana.

• Viestiketjun aloittaja "Hillevi"
  • Ensimmäinen viesti
rakkautta
[QUOTE="Hillevi";26975785]Teillä kaikilla on ilmeisesti miehiä, jotka jättäisivät teidät vaan silmänräpäyksessä. Tässä tapauksessa olette huonoja naisia, ettekä tiedä millaista on todella rakastaa. Silloin selvitään syövästäkin, joka meillä on koettu.[/QUOTE]

Mä todellakin tiedän mitä on todella rakastaa. Siihen ei kuulu rakkaimmalle valehtelu. Koskaan. Puhumattakaan pettäminen tai huijaaminen.

Muttta ehkäpä miehesi rakastaa sinua samoin kuin sinä häntä. Käy töissä panemassa vaikka sihteerikköä ja vannoo sinulle jakamatonta rakkauttaan. Ihan yhtä kaunis teko mitä sinä hänelle olet tehnyt. Olette silloin täydellinen pari toisillenne

• Tykkää
Reactions: Sanna80
ohhoh
Mihin tää maailma on menossa? Miksi helvetissä et ole voinut keskustella asiasta miehesi kanssa? Jos tiedät että hän ei enää halua lapsia enempää ja sun on pakko väkisin niitä vääntää kumminkin ja SALAA tehdä tuollaista, mikä menee väärin? Ei se sun miehesi sua välttämättä jätä mutta luottamus tuossa menee ja se on pahin takku mitä parisuhteeseen voi tulla, jos ei luottamusta ole niin miten ajattelit jatkaa? Hän epäilee sinua tästä lähin kaikesta, sanonpahan vaan.

Jos tää ei ole provo niin onnea vaan loppuelämälle. Sama se olis ollut kun oisit lähteny vaan lätkimään ja tehnyt sitten lisämuksun jonkun toisen kanssa, niin ettei sun itsekeskeisyytesi aiheuta toiselle ihmiselle pahaa oloa ja ahdistusta, jos on oman kantansa tehnyt selväksi tuon asian suhteen. Ei se lapsi oo mikään pikkujuttu, vaikka teillä niitä olisikin ennestään jo. Ja jos et kerro totuutta niin miten ajattelit menetellä? Sanoa että pillerit petti? Ja elää sen valheen kanssa hautaan asti?
Ajatteletko ollenkaan että valehtelet sille ihmiselle kuka eniten suhun maailmassa luottaa.

Miten aattelit kertoa? "Kulta, pillerit nyt yhtäkkiä petti jostain kumman syystä vuosien käytön jälkeen. Olen raskaana!"
Joo ei taida mennä ihan läpi ellei miehes oo ihan tyhmä, jos ne pillerit ei oo aiemmin pettänyt...

[QUOTE="vierailija";26976136]Kannattaa miettiä tilannetta miehen kannalta eli Mitäpä itse ajattelisit jos tilanne olisi toisinpäin eli olisitkin se mies tässä tilanteessa.[/QUOTE]
Jos noin alhaisen tempun pystyy tekemään, ei voi olla kykeneväinen ajattelemaan itseään miehen asemaan.

"juup"
No mitä sä aattelisit jos itse olisit päättänyt olla haluamatta enään yhtään lasta, ja miehes yhtäkkiä toisikin teille yhen yön keikalta alkunsa saaneen ipanan?

Ymmärrän kyllä että lasta voi haluta noinkin kovasti, mutta mitä sä nyt sit aattelet jos miehes vaatii sua tekee abortin koska ei todellakaan halua enää lasta?? Vähän niinku et tee tai meen -tyylillä???

Yhteistyössä