Miten voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Kaislaneiti
  • Ensimmäinen viesti
Kaislaneiti
Tuhti tyttö sul on housuissas!!! En usko, että tämä kaikkien muiden maailman ihmisten mielestä voi olla XL. Onko paikalla muita kilpalijoita, mitäs te olette mieltä kilpakumppanistanne, onko kisaan sopiva?

Tuhti tyttö sul on housuissas!!!
:LOL:

En usko, että tämä kaikkien muiden maailman ihmisten mielestä voi olla XL. Onko paikalla muita kilpalijoita, mitäs te olette mieltä kilpakumppanistanne, onko kisaan sopiva?
Miksi ei olisi "kisaan sopiva"? Onko se liian hoikka, vai mistä tämä nyt puristaa? Pitäisikö sen olla vieläkin isompi? Oletko itse mukana kisassa? Pelkäätkö, että tuollaiset "liian hoikat" kisaajat vievän voiton epäreilulla tavalla (siis sillä "hoikuudellaan")?

Kaislaneiti
No jos kisaan osallistujien kriteeri oli "pitää yli 44 koon vaatteita", niin ei mielestäni täytä kriteerejä. Tai voihan se niitä nelinelosia pitää, mutta aika telttoja sen päällä ovat kyllä.

Mut eiks Kappahlin isojen koot ala jostain 42-44? onhan tuolla selvästi lantiota ja rintoja.. menee varmaan juurikin nuo alkupään koot helpostikin päälle.. :) mut hän on kyllä nätti ja hyvä kurvikas kroppa :)

Kaislaneiti
Ei varmana ole nykykokojen mukaan. Jos olis viis vuotta sitten kisattu tämä kisa, niin olis voinut ollakin joku 44, enintään 46. Mutta vaatekoot ovat suurentuneet ihan reilusti. Minä ite oon reilusti isompi ja ostan niitä 46-48 vaatteita eivätkä todellakaan ole mulle pieniä, kun vihaan kiristäviä vaatteita.

No joo, ehkä tässä nyt korpeaa vaan se, että niin mainostetaan etsittävän XL-mallia ja annetaan se kuva, että sinne ihan oikeasti halutaan joku vähän isompi esittelemään niitä isompien vaatteita ja sitten kisan menee kuitenkin voittamaan joku tommonen. En ole itse kisassa mukana ja joo, olen lihava, mutta olis se silti kiva nähdä joku oikeesti XL niissä hommissa.

heihei mutsit
Astro: Mun ymmärtääkseni nuo "jenkkien" pluskoon mallit on vähän eri homma kuin mitä tuolla kilpailulla ymmärsin haettavan. Vaatekootkaan eivät täsmää.

Minustakin kuvan nainen on aika "hoikka" kokoon 44+ - voi kyllä johtua siitä, että on _oikeasti_ muodokas. Siis että peppu ja rinnat vaativat sen suuren koon, vaikka muuten on kooltaan varsin kohtuullinen.

Ja ei, en itse ole ylipainoinen ja siksi katkera. Mun mielestä tukis vaan kilpailun ideaa (?) paremmin, että voittaja oikeasti esittelis niitä vaatteita sellaisella kropalla, joka valtaosalla ylipainoisia naisia on. Tuolla on käynyt aikamoinen munkki (hah) noiden muotojensa kanssa. :)

Yhteistyössä