Hakutulokset

1. A

kuinka monta krt pv.ssä ulkoilette

Hei äity, sinä sen keksit. Siinä se varmaan onkin ettei nukahda koska meilläkin siirtynyt usein nukuttaminen vasta n. 13 aikaan päästään tosi toimiin. Täytyy olla tarkempi ja yrittää ajoissa,koska on väsy päivällä.Varmaan sit liian väsy kun ei saakkaan unta.
  2. A

kuinka monta krt pv.ssä ulkoilette

Meillä pikku-ukko 2 v ei millään nukkuisi pv.unia ja unet siirtyneet n. klo.14-16 ja siksi toinen ulkoilu jäänyt usein pois.Myöhemmällä kun menee pihalle siellä ei juuri muita pieniä enää näe.Aijemmin ulkoilimme n.9.00-10-30 ja 15-16. Ois mielenkiintoista tietää mihin aikoihin muiden taaperot...
  3. A

mitä matolääkettä..

Drontal Comp. koirille meillä syötetään
  4. A

Astma ja eläimet!

Minullakin on todettu astma ainoat allergiat heinä ja huonepöly... meillä on 7 koiraa ja kissa, ainut mikä tuo allergisia oireta on kun harjaan koiria ja kun pentuturkki on vaihtunut koirilla. Siedätys hoidolla =) aina eteen päin ja niistämällä nekkua...
  5. A

Vieläkö uskallan äidiksi

päisky! mulla kans samantapainen tilanne kaksi lasta ennestään 18 ja 21v. sitten vuosi sitten kohtukuolema rv 37.Nyt yritetään vielä josko tärppäis,tosin lääketieteen avustuksella ikäni on 43.jos haluat niin voin laittaa oman meiliositteen
  6. A

Onko muita jotka olleet saman miehen kanssa jo todella kauan

Me ollan oltu yhdessä 16 vuotta joista 13 vuotta naimisissa. 3lasta jotka syntyivät lyhyvillä valeillä. Ovat nyty 14, 13 ja nuorin kohta 12. Onhan se välillä tuntunut aika vaikeelta ja ollaan mekin oltu eroamassa mutta aina ollaan saatu asiat selvitettyä. Minullakin on mies reissu hommissa...
  7. A

Tehdäkkö vai jättää tekemättä (?)

Minäkinpä vastaan :) Meillä kans kolme lasta 14-12 vuotiaat (tyttö ja 2 poikaa) eikä ollut tarkoitus tehä yhtään, mutta mutta nyty sitten toukokuussa pitäsi syntyä neljäs. Piti kyllä miettiä tarkoin asioita vaikka elämä kunnos talot,autot jne. ...Kaikki pitää aloittaa alusta, ei siis ole mitään...
  8. A

iseminaatio,onko tehty?

minttu mä en kyl tiiä varmaks mut kai inssiäki kokeillaan aikas monta kertaa ennenku siirrytään rankempiin.Ja kai se riippuu aina tapauksesta.Meetkö heti aamul sinne nl?
  9. A

Milloin esikoinen?

Ensimmäisen tein kun täytin juuri 18v, toisen tein 19v ja kolmannen 20v ja nyty 32-vuotiiaana iski vauva kuume minuun ja isäntään, toukokuussa syntyy "iltatähti" :)
  10. A

pino -74 äideille

Meillä tyttö 12/92, poijat 02/94 ja 01/95 ja laskettu aika toukokuussa ja kainuussa asustellaan
  11. A

Opiskelija kaipaa apuanne

Hei! Olen ammattikorkeakouluopiskelija sosiaali-ja terveysalan laitokselta. Teemme oppimistehtävää aiheenamme ´lapsettomuus´. Esittelemme tehtävässä yleisesti lapsettomuutta, sen syitä ja erilaisia hoitomuotoja. Tutustumme myös erilaisiin palveluntuottajiin. Lisäksi pyrimme haastattelemaan...
  12. A

Minkäikäinen kun sait lapsia???

Jees olin 19v, ku eka poika syntyi nyt niit on kolme.. :)
  13. A

Minkäikäinen kun sait lapsia???

Jees olin 19v, ku eka poika syntyi nyt niit on kolme.. :)
  14. A

Taaperoimetys...jatkuuko muilla

Meillä myös imetys jatkuu. Tavoite oli vuosi ja hienosti on mennyt! Tavoite saavutettu, kun esikoispoika täytti eilen vuoden ja "tisutellaan" 3-4 kertaa päivässä edelleen.
  15. A

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

15 vuotiaana nykyiselle poikaystävälleni, yhdessä ollaan oltu yli kaksi vuotta ja yhdessä asutaan, kaksi koiraakin on tullut hankittua :)
  16. A

hirvenliha

Minulla on pakkasessa hirvenlihan ulkopaistia.Mitä hyvää siitä voisi valmistaa? Antakaa reseptejä, kiitos.
  17. A

Äitejä vm -78?

täällä olisi myös äippä vuosimallia 78. olen oulusta ja poika on 04 ja uusi syntyy 07 maaliskuussa onko muita äippiä oulusta... B)
  18. A

Tamperelaiset!

Nyt asustellaan korkinmäessä...e-maili kyllä löytyy: ande_76@hotmail.com
  19. A

Mikä koira sopiva?

\ Justiinsa kaksi sellasta rotua, joita en suosittelis lapsiperheeseen. Belkkarin hermot on yleensä mitä on (toki hyvähermosiakin löytyy) ja cokkereista päähän on iskostunu raivosyndrooma, joka ei kyllä onneksi ole mikään yleinen juttu :) Sakemanniakaan en suosittelis, itseltä löytyy, mutta...
  20. A

lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

^Yritin laittaa Huuhkikselle postia, ilmeisesti ei tullut perille? Muillekkin: Mutta siis täällä 21 vuotias kotiäiti lappeenrannasta. Tyttö nyt 1v7kk. Kovasti tuntuvat kaverit hävinneet lapsen tulon myötä, ja seuraa olisi mukava saada. Lasten kanssa sekä ilman. Meillä perheessä lisäksi...

Yhteistyössä