Hakutulokset

1. A

Musta kakka

Vauva on vasta 4kk. Eikä ole saanut mustikkaa.
  2. A

Musta kakka

Meidän maitoallergisella on aivan mustaa kakkaa mikä haisee TODELLA pahalle... :( Mistäköhän moinen johtuu? Välillä on kovalla ja nyt edellinen kakka oli vähän löysempää. Kakkaa tulee noin kolmen päivän välein. Äidinmaidon lisäksi saa neocatea. Itse olen tietysti maidottomalla dieetillä. Onko...
  3. A

Maitoallergia, vauva 4kk

Kyllä, verikoe otettiin. Mikä oli aikamoista ennenkuin onnistui.... Meinasi jo äitikin itkeä. Ja tosiaan tulos oli aikapaljon yli "sallitun". Nyt vielä neocatea juodaan lisämaitona, mitään muutosta ei ole poskissa tapahtunut ja ihoon muualle on tullut näppyjä, aivan kuin tytöllä olisi rokko...
  4. A

Maitoallergia, vauva 4kk

Hei! Meillä todettiin maitoallergia, verikokeen tulos oli 3.99 kun raja taisi olla 0,35. Nyt ihmetyttää ettei meillä ole kuuna päivänä ollut ripulia, vauva kasvaa huimaa vauhtia, käyrien mukaisesti. Ainoastaan iho-ongelmat vaivaa, kauttaaltaan kuiva iho ja posket punoittaa. Me kokeiltiin pari...
  5. A

Synnytys ja hengitys?

Nolo kysymys, mutta miten synnyttäessä pitäisi hengittää? Valmennus jäi kesken esikoisen synnyttyä ennenaikaisesti ja kätilö sanoi vaan että hengitä niin kuin on opetettu... nyt toinen lapsi tekee tuloaan niin asia tuli taas mieleen... :ashamed:
  6. A

moi tampereen äidit

haen uusia kavereita muista äideistä tampereen alueelta, ois ihan kiva käydä vaik kahvil, puistos, shoppailemassa ym... olen 23vuotias ja mulla on kolme lasta iät neljävuotias tyttö, kaksi vuotias poika ja puoli vuotias tyttö... laita vaik sähköpostia mulle anna83@netti.fi.... :)
  7. A

"vankina neljän seinän sisällä"

tuo oli vähän niin kun omasta elämästäni... yksi mikä myös auttaa on puhuminen, vaikka neuvolassa!!!! ero varsinkin on todella iso päätös ja itselläni on ainakin todella vaikea päättää ja kun oma mies osaa aina puhua ympäri että jäisin hänen tykö.... jos haluat laittaa s.postia niin laita...
  8. A

Maitoallergia

4kk vanhalla tytöllämme todettiin tänään maitoallergia. Olen jo kokeeksi ollut viikon maidottomalla dieetillä ja lisämaitona olemme antaneet almiron peptidiä. Nyt vasta tänään sitten hokasimme että onhan maissivellikin maitopohjaista, jota olemme aina iltaisin antaneet.... eikä tullut lääkärissä...
  9. A

ONKO?

Erityiskiitos "Sossu":lle :heart: Tuli hyvä mieli sun viestistä!
  10. A

ONKO?

Kiitos kaikille jotka rohkaisitte viemään tytön hoitoon :heart: Mä tiedän että mummu pärjää ja on nyt sanonut ottavansa tytön mielelläään hoitoon kun tietää että mies paljon töissä:( Yritän nauttia yhdestä yöstä vaikka ikävä onkin varmaan valtava. Ja tiedoksi kaikillle jotka morkkasitte...
  11. A

Rahasta riitaa

hei. meillä kanssa riidellään rahasta jatkuvasti... itse olen minimi äitiyspäivärahalla ja mies on työttömyyspäivärahalla siis kelan.. ja sitten mies syyttää mua kun hänelle ei jää rahaa kun maksan hänen rahoista laskuja, meillä on kolme pientä lasta alle viisi vuotiaita... itse ostan vaipat...
  12. A

Pillerin unohdus = raskaus?

Tokko sitä heti "palaa pohjaan" vaikka mahdollistahan se on. Toiseen ketjuun jo kirjoittelin että parinkymmenen vuoden kokemuksella ja muutamilla unohduksilla ei ole mitään tapahtunu, MUTTA ehkä mulla on ollut onnea onnettomuuksissa.
  13. A

ONKO?

Kiitos "Vieras" :) Meillä neiti syö pullosta aina, en siis edelleenkään imetä. Nukkuu yönsä 22.30-06, syö ja herää 08.30. Tarvittaisiin vain vähän hengähdystä koska isompi neiti 5v on erittäin uhmakas. Ja meidän nuorimmainen oli 2kk ennen kun vein hänet kauppaan. Jokaisellahan on omat...
  14. A

ONKO?

En imetä enää. Niin, kuinkas sitä parisuhdetta yksin hoitaa :laugh: Meillä mies kuitenkin noin 2vkoa kuukaudesta pois joten välillä olisi pakko ottaa yhteistä aikaa kun ei sitä liiemmin muuten ole. JA MINÄ MYÖS JAKSAN SITTEN PAREMMIN LASTEN KAA KOTONA KUN MIES PITKÄÄN POIS. Ohan se varmasti...
  15. A

ONKO?

Niin. Musta tuntuu vaan aika pahalle jättää hoitoon mut mummu on vasta 44v ja osaa ja jaksaa. Mies on piiiiitkään aina töiden takia pois kotoa joten näin myös parannetaan mein suhetta.
  16. A

ONKO?

Kerro miks liian pieni jos vanhemmat haluu hetken levähtää? Eikö ole myös lapsien parasta.
  17. A

ONKO?

Onko 3kk ikäinen vauva liian pieni mummulaan yhdeksi yöksi? Mummu sanoo että on.... Vnhemmat tarvisi vain yhden yön hengähdys-hetken 2 lapsen hoitamisesta... Tää 3kk ikäinen huusi 1kk kaikki yöt.
  18. A

Pillerit pettäneet???

Monta kertaa olen unohtanu ja joskus peräkkäinkin pari. En silti vielä koskaan raskaaksi ole tullut vaikka erilaisia merkkejä vuosien varrella käyttänyt melkein 20 vuotta. Saattaa olla pelkkää tuuria, tai sitten en ole kovin hedelmällinen....
  19. A

Kysymys Emmaljungan turvaistuimesta

Tuleeko/onko jo myynnissä Suomessa? Mitähän mahtaa maksaa isofix alustan kanssa/ilman? Tiedosta kiitollinen -ansku-
  20. A

Erikoisia nimiä?

[ Mun tuttavalla Miila niminen tyttö, 2vuotias. quote title="28.09.2006 klo 20:35 miilukka kirjoitti"] :wave: mun oma nimi on MIILA jota ei ole edelleenkään kalenterissa. olen vuosimallia -79 ja mulle ei ikinä ole tullut toista miilaa vastaan livenä. yhden lapsemme nimi on JANNA mutta se...

Yhteistyössä