Eli jos puregonia tarkoitat, niin se pistetään sellasella kynällä!
Mut opetettiin lataamaan se kynä ja pistämään sillon ekalla käynnillä, josta kuukauden päästä aloin pistelemään...kyl jännitti. mut siis se on kynän näkönen, jonka sisälle lataat sen lääkeampullin. Sit neula kiinni ja sitte asetat oikean annostuksen ja varmistat ettei siellä oo ilmaa. Sit vaan mahaläskistä navan alta kiinni ja neula sisään...on kyl lyhyt neula
Oikeesti se on helppoa kun vaan katsoo ohjeet kunnolla. Mä aloin pistelemään thaimaan auringon alla...jäi ainaki hyvät muistot
Kuinka paljon sieltä naapurista oikein lääkettä löytyi? Mulle makso yks ampulli (300iu) puregonia ja se (kai 5000iu) pregnyliä kelan jälkeen runsaat satasen.
Siitä passista vielä, että jonot yleisillä on aika huimat. Todennäkösesti ne kuitenkin usein laittaa heti jonoon, jotka on sitä kuutta kuukautta mun ymmäärtääkseni. Siinä välissä sitte kokeillaan varmaan useampi inssi!
Mut älä neulaa pelkää, se pistäminen ei satu kun sen verran ku laitat sisään, mulla ei ainakaan ollenkaan sen jälkeen. enkä oo saanu mitään sivuoireita hormooneista, kuten clomeista aiemmin kesällä!
Mä lähen pikkuhiljaa nukkumaan...oon koittanu pysyä hereillä koska alotan huomenna yövuorot, mut kyl väsyttää liikaa ku oon ollu koko viikonlopun töissä!
Mut ensin viel pyykit kuivumaan...äsken tiskasin...hyvä aika kaikelle tolle
Pikkuhiljaa öitä... =)