iseminaatio,onko tehty?

Nea
MOI MINTTU JA MUUT B)

Mulla on meneillään pp 4 eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Perjantaina oli siis inssi, mut pe, la ja su testasin ovisplussan ja vasta eilen eli maanantai-iltana negan; pelkäsin NIIN paljon, että inssi oli liian aikasin mut toivottavasti ei. Ja kyllähän me sunnuntaina varmisteltiin kotona...että siis varman päälle otettiin. mut edelleen oon sitä mieltä, että kyl ne pestyt simpat homman hoitaa jos jotkut :wave:
Testata saan vasta 5.11 joten en voi muuta kun odotella...

Nyt oot sitte Minttu tosihommissa ku piikitys on alkanu!! musta on ihana et miehes pistää sua, mä en varmaan sais miestä kyseiseen hommaan puhumattakaan siitä että yhteinen aika löytys niin. Tietty, mä piikitin aamulla just ennen 8, koska oltiin reissussa kun alotin ja piti ottaa huomioon lentsikassa istumiset ja muut.

Paljon tsemppiä tulevaan...kerro itsestäs!!!

-Nea :flower:

Nea!!!
just pistettiin eka piikki ja kirvelsi aika paljon,se on tietty pientä mut silti...
me pistetään sunnuntaihin ja sit maanantaina ultra,mua kyl jännittää..
varmasti myös sulla tosi jänskää ja aika on pitkää,ku odottaa..
niin mullakin on sellanen tunne et pesty juttu on hyvää kamaa ja et onnistutaan!!
-minttu-
:heart:

Nea
Hyvä Minttu että ensimmäinen satsi on nytte kelkassa...eihän se niin kauheeta ollu :kieh:

Määrättiinkö sulle pregnyl irrottamaan muniksen?

Mulla oli kolmannesta puregon-piikistä suoraan navan alla yli viikon kunnon mustelma, vaikkei kipeetä tehny itse pisto. Ja se pregnyl-piikki kirvelee vähän sillon kun sen laittaa, ja siitä jää sitte sellanen kova patti siihen pistotpaikan nahan alle...ainakin mulla ja muillakin on jäänyt!

Mä piinailen täällä toisen yövuoron kourissa, enää yls yö sitte jäljellä B)

-Nea

Yhteistyössä