Hakutulokset

1. M

Reima Peuhari

Kokemuksia Reiman Peuharista? Olen kuullut, että on aika kapea verrattuna Teciin. Miten hyvin kestää leudon talven sääolosuhteet? Oisko Jonathan parempi, kun en raaski Reimateciä ostaa?
  2. M

ehkäpä pieni esittelykierros??

Täällä 24-v äippä sekä isukki 28-v, ja meillä 5-vuotias poika jolla kokonaiskehityksen viivästymää, diabetes insipidus (ei siis sokeritauti) ja puheen kehityksen viivästyminen. Ei tuota juuri minkäänlaista puhetta tai sanoja. Kuvia yritetään ottaa käyttöön kovasti.. Puheterapiaa ei ole...
  3. M

hormonikierukan oireita?

Heips! Nämäkin oireet ovat niin yksilökohtaisia.... Minulla kesti melkein jokapäiväinen vuoto n. vuoden!! Aluksi verta, sitten hiljalleen rusehtavaa, ja sitten vaan valkovuotoa. Mutta melkein, voisin sanoa, koko hormonikierukka-aikani aina jotain vuoti.. :x Paitsi että, kuukautiset jäivät...
  4. M

tuulimunako?

Riippuisikohan kuunteluvehkeistä sitten...? Tai jotain.. Mulla ei ainakaa 6+5 vielä kuulunut mitään..
  5. M

1981? Kenen syntymävuosi??

Onpas meitä paljon.. Ja sitten vielä minä =) + poika 10/00 ja pikkuinen 01/06
  6. M

tuulimunako?

Ja yksi asia vielä.. Sydänäänet kuuluvatkin varsinaisesti vasta n. 9 raskausviikolla.. tai en tiedä onko jo jossain keksitty jotain supervehkeitä joilla vauvan kuulee jo aikaisemmin...?
  7. M

tuulimunako?

Heippa! eli rv sinulla oli 6+2... itse kävin ultrassa kun viikkoja oli viiden ja kuuden välillä (tarkkaa ei silloin vielä tiedetty) ja silloin vatsassa ei näkynyt mitään. terveydenhoitaja laittoi lääkäriin ajan kahden viikon päähän, mutta siihen saakka en kuitenkaan jaksanut odottaa, ajatuksena...
  8. M

Mukavampi Atkins

Kyllä sun kärsii kahviakin juoda.... :wave: Ite en kyllä juo kahvia mutta teetä menee paljon.
  9. M

Ihanaa

Pari päivää ja kaks kiloa :o Sulla on kyllä melkonen vauhti! Toivottavasti muistat kuitenkin syödä. Nälkäkuurilla ne kilot ei pysy poissa....
  10. M

Mukavampi Atkins

Pakko vielä hieman hehkuttaa että mikä parasta niin tässsä ei olla dieetillä. Ainoastaan vältellään tiettyjä ruoka-aineita. En tiedä mikä tuo Atkins on mutta ilmeisesti tässä mun ruokavaliossa ollaan aika paljon samoilla jäljillä. Ruoka on hyvää! =)
  11. M

Mukavampi Atkins

Ei mullakaan mitään määriä ole. Syön sillon kun on nälkä. Ja kuten edellisessä viestissäkin mainitaan niin on paljon muutakin kuin liha. Ja aina kannattaa muistaa myös kasvikset. Eikä tämmöstä tosi ruokaa edes kovin paljoa jaksa syödä. JA mikä parasta tämä ruoka pitää kauemmin aikaa nälän...
  12. M

Mukavampi Atkins

Hip hei! Kävin puntarilla ja 2.5kg/vko oli jo tippunut kun tahti aikaisemmin on ollut 1kg/vko. :wave:
  13. M

synnytyskö

joo synnytys... :D Tai ainakin minulla oli tuollaset oireet ja sitten kohta mentiin... :wave:
  14. M

Kokemuksia Kokkolan/oulaskankaan synnäristä?

Synnytin maaliskuussa Oulaskankaalla. Oon ite Oulusta mutta halusin synnyttää veteen ja se ei Oulussa oo mahdollista. Lisäksi halusin mieluummin pieneen sairaalaan jossa enemmän kunnioitetaan äidin toiveita ainakin kaikkien kuulemien juttuje perusteella. Oulaskangas on lisäksi enemmän...
  15. M

IHANA SYNNYTYS?

kipeä mutta ihana :wave: =)
  16. M

Mukavampi Atkins

Kuulostaa samalta kuin mun ruokavalio tällä hetkellä. Paitsi että en syö kovinkaan paljon hedelmiä. Ja maitotuotteista syön mitä vain mutta en rasvattomia tuotteita, eli juustoakin ja siitäkin rasvaista versiota...
  17. M

Nestettä??

Vaa´assa voi olla vikaa. En usko että noin paljon voi paino päivässä muuttua. Meidän entinen vaaka oli sellanen että jos se ei ollut tasaisella alustalla niin se näytti melkein joka kerta hieman erilaista lukua. Tai jos seisoi eri kohdissa niin aina eri luku...
  18. M

rasvaa mutta ei huonoja hiilareita

"Elimistön pitäisi ja se haluaisi polttaa rasvaa, mutta kun syödään hiilihydraatteja, insuliinitaso nousee ja sen seurauksena rasvan poltto loppuu. Insuliini nimittäin estää rasvan palamista. Kun elimistö on vuosia tottunut polttamaan sokeria ja säilömään rasvaa, se ei enää pysty polttamaan...
  19. M

kun isä ei tunnu ymmärtävän...

Me oltiin myös perhehuoneessa ja oli kyllä tosi kivaa. Mies auttoi vauvan hoidossa kun en itse heti pysynyt kunnolla jaloillani. Siis sillon eka yönä. Palvelu oli loistavaa ku joka pv molemmille tuotiin valmiit ruoat. Oltiin hieman niinku lomalla :) Välillä käytiin ulkona kävelylläkin...
  20. M

Virtsakatetri, peräpuikko, välilihan leikkuu

En halunnut mitään noista. Suoli toimi hyvin enne synnytystä ja synnytyksen aikana oksensin. PIssalla kävin ihan normaalisti heti synnytyksen jälkeen. Ja repeämän otin mieluummin kuin leikkauksen. Aina voi toiveita esittää ja kyllä niitä yleensä kuunnellaankin

Yhteistyössä