Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Piuh Nyt pakko kysyy, siis jalkapohjien pistelykö oli oire veritulppaan? :O Oon meinaan moittinu nyt muutamia päiviä ku mun on alkanu pisteleen jalkapohjia.. Ajattelin, että on jotenki yhteydes tohon mun selän kipuiluun jos painaa johonki hermoon..?!?!
  2. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Multa myös oikeen iso ja lämmin ystävänpäivähalaus kaikille! :heart: Nyt vaan napaalua :ashamed: Töissä ollu, ja tää nainen on ihan puhki poikki! Selkä paskana, ja vaikka oli Kahden esimiehen kans sovittu, että mun ei tarvii nostella Niiiii, MuTTa eipä mee niinku strömsöös!! :kieh: Meinasin...
  3. Pikkumyy87

Mäki voisin laittaa vähä masukuvia Eli tää on viime viikolta 20+4 ..ja tää on tänään otettu 21+3.. ..samoin tää, 21+3..
  4. Pikkumyy87

Emby Jep, pakarois on kuumia sukkapuikkoja, vasemmas vaa muutama ja oikees ainaki 20!! Ja nimenomaan ylösnoustes ottaa ihan *Piiip* kipiää, varsinki jos oot istunu pehmeellä. Ja ku oikaset ny appajee mikä vihlominen, kyljen kääntäminen sängys tapahtuu kitinän ja ähinän kans, Sattuu!! Ja sitte...
  5. Pikkumyy87

Emby :heart: Ihana maha!! ..on kyllä hurjan näkönen toi sun arpi.. Onko se ollu yhtää kipee/kiristelly nyt ku maha on alannu kasvaa? *muoks* kysyittekö te muuten sukupuolta? :)
  6. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :D Mulla tuli myös tämä teidän joidenkin kertoma syvempi rakastuminen. Miten tää kaikki muuttuki kerta heitolla todemmaksi, ja vaikuttaa siihen seki, että liikkeet on niin kovasti vahvistunu! :heart: Onko teillä kuinka tullu raskausarpia? Mulla on...
  7. Pikkumyy87

Tiuhti Aattelin kattoo tämän iltavuoron ja sitte huomisen aamun.. En sitte kyllä yhtää aio väkisin rasittaa. Työterveyslääkäri vähä meinas mulle, että tuskin fysio auttaa.?.? Meinas, että pitäis vaa pystyy rauhallisilla kävelylenkeillä käydä, olis kuulemma kaikkein paras. Hei, onko muuten...
  8. Pikkumyy87

Syysmyräkkä Jep, selkä, se on vaivannu jo ennen raskautta ja Koko raskauden ajan! Tukivyötäki koitin, mutta siitä ei ollu apua. Tuki kyllä mahaa ja paransi ryhtiä, mutta kipu ei hävinny mihinkää. Ja sen lisäks jämerästi pakarat puutu..? : / Oon alkanu itteeni jo valmisteleen siihen, etten kyllä...
  9. Pikkumyy87

Myräkälle voimia tuuletus/pesuoperaatioon! :heart: Emby Mulla sama homma, Tuntuu ja Näkyy! Voi se vaan olla niin ihanaa ku toinen tuola myllertää. :heart: Napaalua Tänään olis talviloman viiminen päivä! :kieh: Enkä jaksais edes ajatella töihin menoo! |O Mutta, kai niitä muoria on "pakko"...
  10. Pikkumyy87

Wau mikä uutinen täälä oli, OnNeA Chiba!! :heart: Itte tulin vaa pikaseen kertoo ultrakuulumiset.. Huomenna tuun paremmin kirjotteleen jos vaan kerkeen, ku oli polttarien viimejärjestelyä.. Eli, kaikki oli oikein hyvin ja kaveri vastas täysin viikkoja. Saatiin aika varma sukupuolilupaus...

Yhteistyössä