Hakutulokset

1. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Hei, Missä Missy luuraa?? :| Onhan kaikki sielä hyvin?? :wave: ..jotenki oon niin aina seurannu kuinka sulla on päivät ja viikot kasvanu, ja pikkurinsessa pysyny pitkään yksiössään.. :heart: Mutta nyt ei oo kuulunu mitää.. : /
  2. Pikkumyy87

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Myräkälle Isot tsempit huomiselle! :D Höttiääselle Lämpimät Onnittelut.. :heart: Tiuhti Ne häät on 26.5, ja mun la 22.6!! :O Pikkuusen jännittää, että kuinka saa ittensä mahtuun johonki nättiin pukuun ja mitkä kengät laittaa.. Ja Millä Ihmeellä Jaksan Koko Päivän?!?! Jotenki on sellanen...
  3. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Biegga Täälä närästystä on ollu jo ihan alkuviikoilta asti. Onneks rennie on (vielä ainaki) auttanu.. Ja sillon ku oikeen kovaa kuoheltaa nii nappaan kaks kerralla. Kuuriluontosestihan apteekista saa jotai jytympääki, ystäväni ainaki sai. En kyllä just muista mitä se oli :ashamed: mutta se oli...
  4. Pikkumyy87

Lämmin Onnittelu Halaus Epalle :heart: Mahtaako kevät vaikuttaa ku 2+ on niin hiljanen.? :) Kaikki vaa nautiskelee auringosta.. :D Paitsi, että tää kyllä tuli takatalvi..5cm ainaki lunta ja pakkasen puolella, nyt näyttää, että räystäät taas nokkuis! Sais sulaa nopiaa pois! On kyllä Niin...
  5. Pikkumyy87

Moikka naiset pitkästä aikaa! :) Täälä ollu vähä lentoo viimiset pari viikkoo.. Lomailtii isännän kans turus ja käytii ikeas hakees lasti huonekaluja, joita on nyt sitte kasailtu ja laitettu paikoilleen. :) Tämän viikon on ollu anopin koira meillä hoidos, ja se piti kauheen paskarallin...
  6. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

Täälä käyty neuvolalääkäris tänään. Ensi kätilöllä katottii verenpaine ja paino. Ja sitte lääkäri katto tosiaan kohdunkaulan tilanteen, sf, ja kuunteli sydänäänet. Kaikki oli hyvin ja tällä kertaa painokaa ei onneks ollu noussu ku 500g/4vko, huh! Hb:sta kätilö sano, että suositus raskauden...
  7. Pikkumyy87

Teris Monilla äitiysvaatteita myyvillä verkkokaupoilla oon nähny niitä Anitan tukivöitä.. :)
  8. Pikkumyy87

Teris Millaset vaunut ostitte? Saiko hyvään hintaan?? :) Meidän olis tarkotus mennä kattelee viikonloppuna vaunuja, sänkyy, kaukaloo ym.. Jee, vihdoin! :)
  9. Pikkumyy87

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tosi paljo on myräkän vatta laskenu, ja muutenki kasvanu/muuttunu!! :) Ihana! :heart:
  10. Pikkumyy87

Biegga Käytin ensi vaa perusvoidetta, mutta rintoihin tuli heti alkuviikoilla "kivat" arvet. Kaveri suositteli apteekin vichy-raskausarpivoidetta. Kokeilin ja oon Tosi tyytyväinen.. Uusia arpia ei oo tullu ja heti rasvauksen jälkeen jo tulleet arvet vaaleni! Suosittelen lämpimästi! =)
  11. Pikkumyy87

Täälä viikonloppuna sairastettu vuosisadan mahatauti, ja vieläki mahaa kouristelee inhottavasti! Oksentaminen oli kyllä tosi rajuu, neljästä puoleen päivään 20-30min välein.. Naama ja silmät on ihan verenpurkaumilla, aiva itteensä pelästyy ku peiliin kattoo. No, nyt kuitenki jo paremmas kunnos...
  12. Pikkumyy87

nellielli Menkkaolot, juilimiset ja nippailut, on kaikki ihan normaalia alkuvaihees.. Mulla oli ainaki! :)
  13. Pikkumyy87

Pansku Tossa mun sokerirasituslapus lukee, että se tehdään rv12-16 tai rv24-28. :) Voi Myräkkää voimia niitten sokerien kans, ja niitten Tanttojen kans! :hug: Illalla ku menin nukkuun, tuumasin oikeen, että olin mä kans.. Pienet on mun murheet verrattuna moniin muihin täälä.. :ashamed...
  14. Pikkumyy87

Moikka Naiset!! =) ..oli pieni 2+ tauko..v.loppuna oli vieraita ja kaikenlaista ohjelmaa.. Ja sillä välin täälä oliki taas tehty niitä pieniä ihmeitä! :heart: Onnea Memelle pienestä rinsessasta! :heart: Ja isot Onnittelut nelliellille ja pikkuselle kasa työkaluja! :) Helppohan täältä on...
  15. Pikkumyy87

Isot Isot Onnittelut Kuumeilijalle ja isännällekki! :heart: Aika hurjalta kuulosti toi teidän touhu, mutta onnkes kaikki meni kuitenki hyvin ja poitsulla kaikki hyvin. :heart:
  16. Pikkumyy87

Nii, ja Kuumeilijan uutisia mäki tulin luikkimaan, :D Mutta Mutta, Ei Uutisia!?! ..ihan selvästi ollaan nyyttiä hakemas kotiin.. :heart:
  17. Pikkumyy87

Voi Tiuhti, toivottavasti pikkumies jaksaa, ja olo helpottais nopsaa! :hug: Mitäs tohon nyt sitte on hoitona, hepatogestoosiin? Mites nyt jatkot? : /
  18. Pikkumyy87

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Josko mäki laittaisin ensimmäisen kuvan tähän pinoon.. :D Täs olis tämän päiväänen, 22+4
  19. Pikkumyy87

Nyt vaan törkeesti napaalua :ashamed: Mutta, mä sitte eilen menin työterveyteen.. Ja lääkäri totes heti, että ei hyövää mitää kirjottaa taas s.lomaa 2vko ja sit oon 3pv töis ja taas on selkä samas kunnos.. Joten, kirjotti mulle s.lomaa äitiysloman alkuun asti! Olo on jotenki Tosi pettyny, mutta...
  20. Pikkumyy87

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Piuh ja Hemutus No kun näin munki mielestä ja siks ihmettelinki.. Ku yllättäen ymmärsin väärin, että tolla pistelyllä oli Piuhilla ollu joku yhteys tukokseen. :ashamed: :D Maikki Raskausajan multivitan rauta-annos riittää ylläpitämään hb, mutta ei nostamaan sitä. Näin mulle on sanottu. :)...

Yhteistyössä