Todettakoon vielä, että itse tykkään tehdä uuniruokia, kuten lohta ja erilaisia laatikoita, mutta helekutin kaasu-uuni ei millään tavalla ole yhtä mieltä mun kanssa. Rakastan leipomista ja tuo uuni on pilannut kaiken!
Viimeksi on tehnyt katkarapukasaria, thai-kanakeittoa, lihapullia, hampurilaisia, fajitaksia, sieni-homejuustopastaa. Hoitaa aika pitkälti meillä kokkailut, jos ei ehdi tai ei keksitä mitä halutaan mennään ulos syömään tai tilataan jotain.
Juuri näin.
EDIT: Paitsi eikö tässä aloituksessa ollut kysymys just noista kaupungin paikoista, joten iik, mun lapioon nojailu varmaan haittaakin jotain :(
Älä turhaan huolehdi, ei sun tarvitse tänne kyttäämättömään työpaikkaan tulla tekemään minun tai kenenkään muunkaan hommia :) Meillä katsos kun on sellainen mentaliteetti, että se on ihan sama onko tupakalla, kahvilla tai vaikka kävelyllä keskellä päivää, jos hommat tulee hoidettua.
Ei mitenkään. Se on sen kontaktihenkilön valinta, että näytetäänkö sitä vai ei. Tarkoittaa vain sitä, että se kyseinen henkilö voi ottaa videopuheluita vastaan.
Jep. Mua ei todellakaan pidä päästää kauppaan menkkojen aikaan. Hyvä ettei ole joskus lähtenyt koko karkkihylly mukaan ja siihen sipsit ja pullat päälle. Ja mukaan tarttuu myös kaikkea ihan ihmeellistä, jota en muuhun aikaan kuusta ikinä ostaisi.
Olen ihmetellyt samaa jo reilut puoli vuotta - sitä ennen puhelin toimi ihan moitteettomasti ja akku kesti normikäytössä tosi pitkää. Koko ajan ollut käyttö ihan samanlaista, ei bluetoothia tai wifiä päällä kuin tarpeen vaatiessa ja virransäästö päällä. Vaihdoin akun vastikään, eikä mitään eroa.
Hintoja kannattaa seurata, ei lennoilla varsinaisesti ole mitään aikaisen varaajan etuja (toisin kuin pakettimatkoilla). Monella sivulla voi tilata hintahälytyksen, joka kertoo onko hinnat laskussa vai nousussa. Itse varaan lennot yleensä pari kuukautta ennen matkaa.
Hyviä sivustoja on noiden...
Tosi vakuuttavasti valehtelee kyllä, varsinkin kun en edes lapsia ole tehnyt ja kotityötkin on tällä hetkellä noin 80% miehen kontolla. Ehkä mä olen sitten sellanen toinen nainen, jonka kanssa erehdyksessä meni naimisiin.
No tuota, kyllä välillä ärsyttää. Tosin tiedostan senkin, että oon varmasti jonkun mielestä itsekin täysi juntti. Ja kyllä niitä juntteja löytyy kaikkialta, ehkä se määritelmä on vaan kulttuurikohtainen. Edellinen homma, joka ärsytti ihan hulluna oli tää Tom of Finland -postimerkkien vastustus...