?
IhQ 08.05.2014 #7 Alkuperäinen kirjoittaja (Laura): Näytä alkuperäinen viesti No en kyllä suloisena. Ehkä suolisena enemmän.. Click to expand... Okei....
Alkuperäinen kirjoittaja (Laura): Näytä alkuperäinen viesti No en kyllä suloisena. Ehkä suolisena enemmän.. Click to expand... Okei....
Asiankannattaja 08.05.2014 #11 60- luvulla mua pidettiin suloisena. Sen jälkeen päivä päivältä vähemmän. Nykyinen suloisuuteni on jo pahasti pakkasen puolella.
60- luvulla mua pidettiin suloisena. Sen jälkeen päivä päivältä vähemmän. Nykyinen suloisuuteni on jo pahasti pakkasen puolella.
Ciervo 08.05.2014 #12 En pidä, enkä suloinen ulkoisesti olekaan. Joitain mun tekoja/sanoja joku saattaa pitää suloisena.
Spencer Hastings 08.05.2014 #15 Ehdottomasti. Olen sellainen oikea siloposkinen tähtisilmähellanlettunen :heart: Ylläpidän fiboja vielä lässyttämällä ja sössöttämällä kaikelle ja kaikille.
Ehdottomasti. Olen sellainen oikea siloposkinen tähtisilmähellanlettunen :heart: Ylläpidän fiboja vielä lässyttämällä ja sössöttämällä kaikelle ja kaikille.
Ultramariini 08.05.2014 #16 En, en, enkä en.. Suloinen, olen ollut ehkä ihan lapsena. Pellavapäinen, hymyilevä tyttönen.. ( ja vilkas ja rasittava ) Nykyään olen ainoastaan rasittava. Rumahko.
En, en, enkä en.. Suloinen, olen ollut ehkä ihan lapsena. Pellavapäinen, hymyilevä tyttönen.. ( ja vilkas ja rasittava ) Nykyään olen ainoastaan rasittava. Rumahko.
no joo kai 08.05.2014 #19 Joskus pidän. Suhteeni ulkönäkööni on kahtalainen. Monet sanovat kauniiksi, sitä en kyllä näe, söpöyden kyllä hyvänä päivänä.
Joskus pidän. Suhteeni ulkönäkööni on kahtalainen. Monet sanovat kauniiksi, sitä en kyllä näe, söpöyden kyllä hyvänä päivänä.
Peyote 08.05.2014 #20 En tiedä, mutta poikani mielestä minulla on söpö pikku hauis. Se sanoo niin kun yrittää ärsyttää.:-/