Kun mä valitin miehelle siitä kun hän ei koskaan

• Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Kirsi"
sano rakastavansa mua, niin hän sanoi että kuka tällästä rumaa läskipersettä rakastaisi. :( Mutta kun mä mietin niin onhan se hyvä että mun mies on sentään rehellinen toisin kuin ne jotka sanoo rakastavansa vaimojaan. Ne keillä mies sanoo että rakastaa niin eikö haittaa yhtään että mies valehtelee? Mun mies sanoi että ei kukaan mies oikeasti rakasta vaimoaan kun vaimo on sitä varten että se tekee miehelle lapsia ja hoitaa ne ja samoin kotityöt. Ja muut, ne kauniit naiset on rakastamista varten. Aika julmaa mutta miehet on. :(

näin meillä taasen
Ei ole tuota huolta kun en ole miehelle lapsentekoa tai elämän pakollisia kuvioita varten olemassa ollenkaan, vaan rakastettavana kumppanina ja puolisona, jonka kanssa viettää hyvä, hauska ja ihana elämä. Ei miehen tarvitse edes sanoa niitä sanoja kun osoittaa sen niin monilla tavoin, mutta useasti päivässä saa silti kuulla olevansa rakastettu :)

huhhuijjakkaa
Ethän ap ole tosissaan, ethän? Tuntuu tosi pahalta ajatellakin, että joku oikeasti eläisi noin.

Jos olet tosissaan, niin tiedoksi, että kyllä rakkaus ja kunnioitus voi olla aitoa. Meillä takana 17 yhteistä vuotta ja hyvin menee. Seksikin, jos mahdollista, vain paranee.

Yhteistyössä