Hakutulokset

1. Dana-

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tämä taitaa olla mun viiminen kuva tähän pinoon :) Kuva eiliseltä, jolloin tuli puoliväli täyteen. [/URL][/IMG] Dana & mini 20+1
  2. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Hui, eilen tuli jo puoliväli täyteen! Kyllä se aika sittenkin on vaa kulunu vaikka välillä tuntuu, että päivät matelee.. Liikkeitä oon kovasti odottanut ja miettinyt että tuntuuko niitä ollenkaan, mutta nyt on kaks päivää mahassa käyny sellane myllerrys, että ei voi olla mitään muuta kun niitä...
  3. Dana-

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Hydra Hienoja uutisia inssistä! Varmasti se onnistuu kun noin hyvin kaikki on mennyt. Meillä tuotti ensimmäinen inssi toivotun tuloksen, joten peukut pystyyn että teilläkin käy niin :) Mulle tehtiin inssi 7.12 ja kunnon plussan sain 22.12, joten pari viikkoa siinä tuloksessa kyllä voi mennä...
  4. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Ihanaa, huhtikuu!!! :) Mä luulin ettei toi maaliskuu loppuis koskaan. Alkaa kevätkin jo tekee tuloaan, vihdoinkin. Rakenneultraa kovasti odotetaan. Sinne tuntuu olevan vieläkin niiiiiin pitkä aika.. Vasta 24.4 :/ Onneks alkaa työharjottelu niin se vie ehkä ajatuksia muualle hetkeks. Tai...
  5. Dana-

Dana & mini 18+0
  6. Dana-

Ekaa kertaa unohdin ottaa kuvan ku viikot poksahti, joten nyt tulee kaks päivää myöhässä :) Dana & mini 16+2
  7. Dana-

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

miranenn Onpas sulla jännät paikat!!! Alimmassa testissä minäkin näin viivan!! Muistan ku ite testasin niin en saanu liuskatesteihin(one step) mitään, mutta saman merkin puikkoon tuli kyllä plussa :) Hyvin mahdollista, että vielä vahvenee. Apteekin oma näytti sitten jo ihan kunnon tuloksen kun...
  8. Dana-

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Sanja Mä kans alussa ajattelin, et eipä tää pahoinvointi haittaa ku hyvä vaan että on oireita.. Mut nyt tän n.10 kestänyt pahoinvointi alkaa suoraan sanottuna v*tuttaa! Ei sentään ihan 24/7 tee pahaa, mut kyllä se taitaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joka päivä muistuttaa olemassaolostaan...
  9. Dana-

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Onnea Heidukka ihan valtavasti pienestä tytön tylleröstä :) Aika touhua tuo sunkin synnytys, mut onneks kaikki nyt hyvin molemmilla :) Itsellä tuntuu aika jotenkin matelevan.. pari edellistä viikkoa kului nopeesti, mut nyt tuntuu et tää 14 viikko on kestäny ihan keuheen kauan. Onneks huomenna...

Yhteistyössä