Hakutulokset

1. Dana-

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

*POKS* 37+0
  2. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

Hui, se olis nyt sitten se kauan odotettu elokuu , jonka en koskaan uskonu tulevan :) Ei mulla silti mikään kiire ole kun la vasta viiminen päivä.. Mutta silti mä en voi usko että nyt on elokuu!!! Moni on jo vauvansa saanut heinäkuun puolella.. Kuka saa kunnian olla ensimmäinen elokuinen?? :)...
  3. Dana-

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Babyfever ONNEA pienen pojan johdosta :heart: Voi kun itselläkin viikot kuluis nopsaan. Sanja No on kyllä ollu erikoinen lääkäri. Mä ehkä kävisin jollain toisella uudelleen ja tuosta töissäolosta, niin aika outoa että ei antanut saikkua. Vaan käski pärjätä viel vähän aikaa.. Tsemppiä sulle...
  4. Dana-

miranenn Reissu meni hyvin. Oli kyllä ihana pulikoida siellä altaissa ja saada sitä aamupalaa!! Mä söin siellä varmaan tunnin ja ihan kaikkea! Lasten pöydästä hain vielä lättyjä ja meinasin alkaa kiljumaan kun näin siel SUKLAASUIHKULÄHTEEN ja vaahtokarkkeja :D :D Sinne kylpylään pitää kyllä...
  5. Dana-

miranenn Mites sullakin viikot jo noin pitkällä on :D Ihan ku ottasit mua kiinni :D :D Hienoa että liikkeitä jo tuntuu. Mulla alko liikkeet tuntua aika myöhään, joskus rv 22, kun on istukka edessä. Nyt niitä tulee kyllä niin paljon pitkin päivää et tekis mieli sanoo vauvalle et oo nyt ees hetki...
  6. Dana-

Miranenn Mulla oli kans paastoarvo just rajalla(5,3) ja pitää 2krt/vko mitata sokereita. Aika rasittavaa kyllä kun 4 krt päivän aikana pitää mitata. Vaikeeta on kyllä syödä niin säännöllisesti.. Mut ei tässä onneks enää paljoa ole jäljellä, joten kyllä senkin kai sitten jaksaa. Tosiaan...
  7. Dana-

Kuvaa eiliseltä. Rv 30+0 Dana & mini 30+1
  8. Dana-

Tää on tosiaan aika hiljanen pinkka.. Mut en mä kyllä itsekään pahemmin koko kaksplussalle enää kirjottele, kun meillä elokuisilla on oma fb ryhmä niin tulee siellä sitten kirjoteltua useasti kun fb muutenkin auki. Toisinaan aika kuluu nopeaankin ja välillä tuntuu et se matelee :) Ekat joku...
  9. Dana-

Emmaljunga, Charleston, kokemuksia

Hei. Pitkän harkinnan jälkeen olemme päätymässä ostamaan Emmaljungan edge duot, Charleston kuosilla. Haluiaisin vielä kysellä muiden charlestonien omistajien kokemuksia ko. kuosista. Lähinnä siitä, että onko tekonahka kestänyt kesät, talvet ilman halkeiluja ja homepilkkuja. Onko koppa pysynyt...
  10. Dana-

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Miss_piggy Oi, hienoja uutisia :heart: Onnea kovasti :) Täällä on kyllä porukka vaihtunut aika hyvin niistä ajoista kun itse täällä kävin. Plussatuulia teille kaikille. Kyllä se odotus varmasti jossain vaiheessa palkitaan! Dana & mini 27+4
  11. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Huh. Meillä kanssa muutto (melkein) ohi. Vanhaan asuntoon jäi enää sellasta pikkutavaraa millä ei toisaalta oo ees kiire. Onneks sinne vanhaan kämppään ei tule uusia asukkaita vähään aikaan niin ei oo mikään kauhee kiire saada sitä tyhjäks. Tietty olishan se hyvä että ei jättäis niitä sinne nyt...
  12. Dana-

Kuvaa eiliseltä, tasan 27+0. Dana & mini 27+1
  13. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Paljon onnea Vempuli pienen pienestä pojasta :) Sehän on jo toinen "elokuinen" joka syntyi :) Toivotaan nyt kuitenkin että muille tulee vielä lisäviikkoja, ettei kaikki ihan näin aikasin jakauduta :)
  14. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Pikkuhiljaa niitä viikkoja vaan tulee lisää :) Ei sinne elokuulle enää kyllä paljoa ole aikaa.. Mulle vois merkata seuraavat; sokerirasitus 20.5 ja neuvola 29.5 Harmittaa kun tohon rasitukseen jouduin vaan ikäni vuoksi. Onhan se tietenkin ihan hyvä tarkistaa, että sillä taholla kaikki ok...
  15. Dana-

miranenn Onnea! Mä jo ehdein huolestuu kun ei heti löytynyt ultrakuulumisia täältä :D Hienoa että se sydän siellä sykki :heart: Oon niin onnellinen teidän puolesta :) Dana & mini 23+4
  16. Dana-

Tässä kuvassa viikkoja tasan 23+0 Dana & mini 23+3
  17. Dana-

miranenn Eiköhän nuo vihlonnat ole ihan normaaleja alkuvaiheessa. Kohtu totuttelee uuteen asukkaaseen :) ON En huomannut tänne lainkaan kertoa RU kuulumisia.. Vauvalla oli kaikki hyvin ja vastas viikkoja. 410g oli painoarvio. Jalkojen väliinkin kurkattiin kahteen kertaan ja mitään varmaa ei...
  18. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Mä ihan luulin, et olisin niitä viimisiä rakenneultraan menijöitä, mutta onhan teitä vielä monta käymättä.. Aika outoa kyllä et on näin iso ero. Jotkut kun käyvät jo 19 viikolla.. Meillä oli siis tänään ultra ja siellä kaikki oli juuri niinkuin pitääkin. Vastasi viikkoja ja painoarvioksi...
  19. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Saini Kyllä ainakin länsi suomessa pärjää jo ilman talvivaatteita. Eilen kun oli tosi lämmintä niin pärjäs ihan ohkasella paidalla ja kesätakilla :) Tänään hiukan viileempi kun tuuli sen verran, mutta ei ulkona toppavaatteita olis siltikään tarvinnut. Pipo ja hanskat kannattaa kuitenkin ottaa...
  20. Dana-

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Mitä mun vanhat silmäni näkevätkään miranenn ?? :D Sehän on ihan oikee PLUSSA!! Ihan kamalan paljon onnea ja toivotavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :heart: Niin ja tervetuloa odottajien puolelle :) Dana & mini 20+6

Yhteistyössä