Hakutulokset

1. P

*****RV-PiNOA*****

17+jotain :heart:
  2. P

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

:'( syvimmät osanottoni teidän koko perheelle :hug:
  3. P

Mitä lauantaina?

saunaan kuudelta.haen ehkäpä jonkun leffan,kun ei sieltä taida mittään kummempaa tulla. ja jotain hyvää naposteltavaa. :p herkut ja leffat meinaan yksin kattoa..heti kun saan muksut nukkumaan =)
  4. P

No Timppa kerrohan,

mä voin lainata meijä jätti dildoa :laugh:
  5. P

ihan järkyttävä päänsärky

juotko kahvia?oletko tänään juonut? joskus olin niin kahvi riippuvainen ja jos en ollut päivän aikana juonu kahvia niin tuli niiin kaamee pääsärky,joka ei lähteny sit millään lääkkeillä!kahvikupin kun join ni särkykin katosi! onneksi enään en ole koukussa =)
  6. P

Mies lähti ostamaan käsirautoja

meillä on jo :D
  7. P

Purnausta.

en jaksaisi tollaista :/
  8. P

nyt mulla meni mielenrauha!

mulla kävi myös noin ensin ei ollut kuin yksi ja heitin sen jopa roskiin.myöhemmin kävin kuiteski vielä kattoo ja oli tullu tosi haalee toinen viiva.nyt rv 16
  9. P

Mie en jaksa tuota vauvaa. En vaan jaksa.

juu ekan kanssa tein niin,että laitoin sitterin kanssa suihku huoneeseen ja suihku auki.tepsi ihan hyvin.paitsi silloin kuin masu oli tosi kipeä.
  10. P

Mie en jaksa tuota vauvaa. En vaan jaksa.

mulla on ihan samat negatiiviset ajatukset tullu kun olen ollut tosi väsy.eka lapseni huusi tosi paljon!korvikkeet ei sopinut yhtään hälle ja maha meni tosi kovaksi,että kakka oli ihan kiveä..tokan lapsen kanssa ei ollut mittään ongelmia kun oli pelkällä rinnalla ja aina kun itki niin tissi...

Yhteistyössä