No Timppa kerrohan,

• Viestiketjun aloittaja joopas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tarkoitatko oikeasti pahinta vai meinaatkos vaan kiusata?
No kaikki vinkit käy.
Toisaalta olen kyllä solidaarinen miessukupuolta kohtaan että ehkä on parempi etten kommentoi.Ja jos miehesi saisi tietää keneltä ne ihanat ideat olisi lähtöisin niin saattaisin päästä hengestäni.Ja sekös jäisi palstalaisia harmittamaan....

täti perkele
Susta tai sun kirjoitustyylistä tulee mieleen henkilö,jonka tunnen...En nyt sano että sinut tunnen,mutta mä näen sen henkilön istumassa edessäni kun luen sun kirjoitusta..

tää nyt meni asian vierestä,anteeksi naiset...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täti perkele:
Susta tai sun kirjoitustyylistä tulee mieleen henkilö,jonka tunnen...En nyt sano että sinut tunnen,mutta mä näen sen henkilön istumassa edessäni kun luen sun kirjoitusta..

Sillä on kuva profiilissa...

täti perkele
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Selkäpuolelta on paha ketään tunistaa....

täti perkele
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Selkäpuolelta on paha ketään tunistaa....
Korjaan...tuosta kuvasta ei näy kasvoja..on niin hyvin kasvot peitossa lippiksen alla

Alkuperäinen kirjoittaja ääti:
voisit timppa laittaa meille tyttöjen iloksi itsestäsi semmonen kiva poseeraus kuvan tohon profiiliin..=)

mitä vähemmän vaatetta niin tietenkin parempi;)
No ei ehkä ollenkaan hyvä idea!Sitten ei ainakaan kukaan ottaisi vakavasti,jos ei kyllä nytkään!

Yhteistyössä