Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

pehmis 20+4
  2. P

ultra kuulumisia.. jännitin kauheasti koko aamun,ettei pystynyt edes kunnolla syömään.mutta kaikki oli hyvin,vaavi vastas viikkoja hyvin =) oli kyllä ihana,että kaikki oli hyvin meinasin kysyä pariin otteeseen kumpi on,mutta sitten ajattelin että tulkoon yllätyksenä..ainut miinus puoli oli kun...
  3. P

oletko kasvissyöjä?

en syö punaista lihaa lainkaan.kanaakin olen vähentänyt. ollut n.1v6kk.
  4. P

näin se aika kuluu.. =) simaa on tullu juotua ja syötyä maha täynnä ja hyvä mieli.
  5. P

Kellä ei krapulaa?

:wave:
  6. P

Minkä ikäisenä saa teidän lapset lähtee pussikalja porukoihin?

toivottavasti tuo kiinnostus ei tulisi koskaan.
  7. P

te joilla tyttöjä ja poikia

näinhän se yleensä on =)
  8. P

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

hippos tervetuloa :flower: mä veikkaan että odotan tyttöä :D on niin samanlainen kuin ensimmäistä odottaessa..viime raskaus taas oli jotain kauheeta..kaikki maholliset vaivat ja pahoinvointi kesti paljon kauemmin ja poikahan sieltä tuli =) kaikissa raskauksissa on ollu pahoinvointia ja...
  9. P

oliskos tää hyvä idea???

väliaikasena ratkaisuna semmonen puutaso.on sekin hyvän näköinen,mutta olen kans miettinyt lasista! on muuten makeen näköinen ja varmasti katseenkiinnittäjä ;)
  10. P

oliskos tää hyvä idea???

mulla on singerin jaloista tehty pöytä ;) tosin se on lastenhuoneessa yöpöytänä.
  11. P

:hug: voimia teille sinne :hug: on toi niin väärin,että noi voi käydä ja varsinkin kun on jo noikin pitkällä :'(
  12. P

mä en ole ostanut mamma vaatteita,käytän hirveesti trikoita tai mekkoja,jotka eivät purista. paidoissa olen ostanut vaan niitä pidempi mallisia ni ei pääse typerästi paita nousemaan. varmaan jotkut mammahousut jossain vaiheessa ostan..
  13. P

minkä ikästä väkiä tääl palstailee??

27v. :wave:
  14. P

Mä sain tänään.

mihinköhän minä lähtisin..?saan huimat 17e :kieh:
  15. P

Rauhallisia asuinalueita Espoossa ja Vantaalla

espoossa:lippajärvi(asunut sielä),järvenperä,kalajärvi ja sielä suunnalla olevat ovat varmasti,muurala tulivat nyt mieleeni
  16. P

heipsis, kestoilusta kysyttiin ja päätin ajat sitten,että jos joskus saan kolmannen niin meinaan kestoilla!! ihanaa,kun vaavin liikkeet tuntee jo hyvin ja kovasti siellä meneekin ;) joku tais myös kysellä,että aikooko selvittää sukupuolen ja kun olen niin utelias ni pakkohan se on =) en...
  17. P

TERVEHDYS! poden kauheeta yskää ja ääni on mennyt.kaiken lisäksi lonkka vaivannut pariviikkoa tosi paljon,että on tuntunut kun olisin halvaantunut ku en ole pystynyt liikkumaan :/ pariin päivään ei ollut tuntunut mittään liikettä ja jo ajattelin,että käyköhän samoin kuin sisulle.. eilen...
  18. P

Oletko koskaan "lintsannut" töistä???

olen :snotty:

Yhteistyössä