Minkä ikäisenä saa teidän lapset lähtee pussikalja porukoihin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Luvan kanssa ei koskaan. Täysi-ikäisenä tietysti ei mun lupiani kyselekään. Nyt oli kavereineen mun poissaollessa ollut pojilla keppanaa ja pitsaa täällä meillä. Puhuttelun sai, mutta olen ihan tyytyväinen, että vasta nyt (täyttää siis 17 vuotta ) kokeili. Itse olin aikoinaan vuotta nuorempi, kun piti alkoholia kokeilla. Mutta sitä ei tarvitse mennä junnulle kertomaan :D

LOTL
Ei semmoseen oo koskaan sopivan ikäinen. Sen verran oon silti elämää nähnyt ja kokenut että tiedän siihen vaikuttamisen olevan melko vaikeaa. tse oon aloittanut pussikaljoittelun aikoinaan 14-vuotiaana ja olin ns.hyvän perheen ja hyvien vanhempien tyttö.

Jantteri31
Meikäläinen aloitti pussikaljoittelut viime kesän alussa, aika tasan 17 ja ½ vuotiaana. Ekat kännit tosin vedin jo puoli vuotta tuota aikaisemmin. Vanhemmilleni en ole koskaan sanonut mitään juomisistani, sanoin joka kerta vain meneväni kavereiden kanssa kylille tai johonkin kaverin luo kyläilemään.

Aijai, tätä kirjoitellessa tuli ikävä kesän pussikaljakelejä! Baarit ovat ankeita paikkoja verrattuna kesäiseen keskuspuistoon!

Yhteistyössä