Joo, pitääkin vaihtaa: vanhaa käsiteltiin viime reissulla siihen malliin, että rikki se meni. Otti nokkiinsa niin sanotusti. Minkä pitunen sä olet sikiöasennossa, entä leveä? *laittaa mittoja muistiin* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:paas ostaen iso laukku,jotta pääsen mukaan :saint:
liian vaikeita kysyt..tee laskutoimitus,oon 167 cm ihan koko pituudelta mitattuna ja levee..aina on varaa kaventua :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo, pitääkin vaihtaa: vanhaa käsiteltiin viime reissulla siihen malliin, että rikki se meni. Otti nokkiinsa niin sanotusti. Minkä pitunen sä olet sikiöasennossa, entä leveä? *laittaa mittoja muistiin* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:paas ostaen iso laukku,jotta pääsen mukaan :saint:
Ja paloteltuna mennöö kätevästi rintajoupin kassiinAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Joo, pitääkin vaihtaa: vanhaa käsiteltiin viime reissulla siihen malliin, että rikki se meni. Otti nokkiinsa niin sanotusti. Minkä pitunen sä olet sikiöasennossa, entä leveä? *laittaa mittoja muistiin* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:paas ostaen iso laukku,jotta pääsen mukaan :saint:
Paljon, melkein mun koko vuoden työpalkat. (mutt en tee siis täysiä tunteja, vaan muutamia vuoroja viikossa).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taisi tulla aika isokin summa??? paljon?
Mä olen maksanut paljon veroja, selittyisköhän se sillä... Paljon yli sen mikä olisi ollut aiheellista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:neiti nasu? miten voit sit saada nii paljon takas? taitaa summa pyöriä kymmenissä tuhansissa
et kai sä puhu mun lapusta?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Nimittäin sellasen paperin jossa kerrottiin että mulle palautellaan maksettuja veroja siinä määrin takaisin, että me taidetaan ottaa ja lähtee niillä rahoilla etelään. B)
Mä saan tietysti maksettavaa, pitäähän jonku maksaakkin nuo teidän etelänmatkat, perkelesAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ketokaa nyt millaisisa summia saatte? meille tulee mihen kans yht.2200e mut ei tuolla summalla reissuun vielä lähde!
Ai ei lähde?? Saanko kysyä, paljon te tarviitte rahaa kun lähdette reissuun??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ketokaa nyt millaisisa summia saatte? meille tulee mihen kans yht.2200e mut ei tuolla summalla reissuun vielä lähde!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ai ei lähde?? Saanko kysyä, paljon te tarviitte rahaa kun lähdette reissuun??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ketokaa nyt millaisisa summia saatte? meille tulee mihen kans yht.2200e mut ei tuolla summalla reissuun vielä lähde!
Niin meilläkin. Hmm...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ai ei lähde?? Saanko kysyä, paljon te tarviitte rahaa kun lähdette reissuun??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ketokaa nyt millaisisa summia saatte? meille tulee mihen kans yht.2200e mut ei tuolla summalla reissuun vielä lähde!
No meillä on 4hebgen perhe. ei ainakaan kovin kauas. ehkä jonnekin turkkiin, äkkilähdöllä pääsis