Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

cora,toivottavasti kaikki on kunnossa!voimia :flower:
  2. P

niin mä tein,mutta ei kuvaa näy..???
  3. P

Sivuääni sydämessä

tyttärellänikin kuului sivuääni,mutta kaik oli kunnossa!!
  4. P

PALJONKO SINULLA ON SÄÄSTÖSSÄ RAHAA?

2,70e :whistle: yritän,mutt,muut.... :D
  5. P

mitä kokoa tahtosit olla?

olin just saanut aika hyvin itseni omiin mittoihin,mutta nyt olen raskaana,et tietenkin paino on nousu suunnassa taas ;) mutta olen 167cm ja painoin ennen raskautta 57kg.olen aina ollut n.54kg,mutta toisen synnytyksen jälkeen kilot eivät enään itsekseen tippuneetkaa :/
  6. P

vitsi mä oon urpo.mut mä en osaa laittaa kuvaa näkyviin..mä yritin profiiliin mutten tajua miksei se näy siellä. :headwall: ajattelin et laittaisin se mun pienen mahakummun näkyviin =)
  7. P

heipsis! mä himooitsen älyttömästi piimää ja salmiakkia :p :p mä meinaan ottaa rahat,en oikein ole tykännyt niistä pakkauksen vaatteista!
  8. P

Auttakee hoitsut tai joku tietävä! (mas.lääkkeistä)

käytän itse masennuslääkkeitä.heti plussattuani soitin lääkärilleni ja hän vaihtoi lääkkeeni 2,5mg(enen 10mg).IKINÄ EI KANNATA LOPETTAA ÄKKISELTÄÄN!vaan pikkuhiljaa..olen nyt 13+5 ja kuukauden viel syön.näin yritetään välttää,ettei masennus iske pahasti.vaan ruumis on saanut totutella...
  9. P

Onko nyt jotain ripulia liikkeellä??

liikkeellä on.lapset oli ripulilla ja oksennustaudis viimeviikolla..
  10. P

-81 syntyneet äidit!!!

.tyttö 8v ja poika 3v.la 20.9.2008
  11. P

Apteekin omalla raskaustestillä roskishaamu?

kyllä ja nyt rv 13+1
  12. P

Missä lapsivedet meni?

ekalla kerralla aamulla sängyllä ja loput sairaalassa.toisella kerralla illalla olin keittiössä lukemassa iltalehteä kun lorahti vettä sit nousin ylös ja taas lorahti loput sitten sairaalassa.
  13. P

Miehen höhlät kommentit

ekaa synnyttämässä mieheni hämmentynyt kommentti synnytys salissa nähtyään alapääni oli,et "tonnehan voisi vaikka halon heittää"onneksi en silloin kuullut vaan äitini,joka mottas ukkoa samantie :headwall:
  14. P

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

katjuska-78 menen muuten synnyttää jorvin sairaalaan,et sen voisi lisätä sinne listaan kun kerkeät.kiiiiiiiiiiiiiitos =)
  15. P

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

terveisiä ultrasta!kaikki oli hyvin ja pienokainen sielä näytti treenaavan vatsalihaksia =) mullakin on nyt alkanut tuntumaan aina välillä pienet liikkeet,monestihan ne saatttaa jo tuntea hyvin aikasin,jos on aikasemmin synnyttänyt.. pehmis 12+3
  16. P

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

terveppä piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa!!en ole moneen viikkoon käyny kirjoittelemassa.olen yksinkertaisesti voinut niin pahoin ja oksennellu aamusta iltaan,joten olen yrittänyt vain levätä ja (oksennella ;) )nyt on muutama päivä menny jo hyvin(koputtaa puuta)ja jopa koneelle kykenen tulla...
  17. P

mulla on kans jano jatkuvasti.vettä on tullu kiskottua kyllä monta litraa päivässä =) mulla vaan negatiiviset asiat lisääntyy :/ mulla on kamala päänsärky joka päivä!sama oli edellisessä raskauksissa myös.pahoinvointi on lisääntynyt.olen koko päivän oksennellu,onneksi oli vapaata...
  18. P

:hug: olen surullinen puolestasi millimenninkäinen.voimia sinulle.
  19. P

dior mulla on päinvastainen ongelma,olen normaalipainoinen ,mutta kun pahoinvoinnit alkoi niin painokin :headwall: ja sitä on sit niin kiitettävästi noussu,etten mahdu mun housuihin kohta lainkaan :snotty: syön vaan koko ajan,ettei paha olo tulisi,mutta silti on kauhee olo!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä