Hakutulokset

1. P

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

kerroin pomolle,et olen raskaana..ei oikein tykännyt hyvää,kun vasta alotinkin 2.1. :/ sit yritin loppupäivän tsemppaa,kun laatatti vaan koko ajan.kotiin tullessa 8vee tyttöni itki ja huusi kun sillä oli tosi kovat vatsakivut..noh soitin ambulanssin ja juuri kun he tulivat kipukohtaus...
  2. P

kyllä se olo helpottaa..jossain vaiheessa :whistle: itellä raskausaika on ollut rankkoja!muutama hyvä kuukausi on ollut 5-6.sen takia tein vuosi sitten abortin,kun en kerta kaikkiaan kestänyt ja poika oli alle kaksi joka pahensi asiaa :/ nyt yritän sinnitellä ja huomenna ajattelin kertoa...
  3. P

nyt en ole kyllä vuotanut lainkaan..
  4. P

katjuska-78:toivottavasti vuoto loppuu.pitäis rauhallisesti ottaa,mutta varmasti hankalaa,kun on vuodenikäinen ja varmasti koko ajan menossa..mulla tosiaan oli kummassakin edellisessä vuotanut ja paaljon,mutta mitään vikaa ei kuitenkaan mistään löytynyt ja vuotokin sitten onneksi loppui.vielä...
  5. P

Kysymys väh. 2 lapsen äideille

esikoinen rv 40 ja toinen rv40+2 ikäero 5v.
  6. P

aika noloa..

kahesta edellisestä synnytyksestä tuli ulosteet mukana..ei semmoista tarvii miettiä.kyllä luulis miehesi sen myös ymmärtävän
  7. P

Jatkuva vuotelu raskauden aikana...

olen vuotanut aika paljonki kummallakin edellisellä raskaudella ja kaik oli kunnossa!ja lapset terveitä 8 ja 3 vee.
  8. P

AIKA HURJAA, KOKEILKAA IHMEESSÄ!!!!!

juu toimi mulla =) näytti tyttöä eka ja piti paikkansa ja sitten poikaa joka sekin piti paikkansa.nyt olen n.rv 6 ja näytti tyttöä...........saas nähdä =)
  9. P

...laskettu aikani on 22.9.
  10. P

täällä kolmatta lasta odottava,joka voi tosi huonosti :x pahoinvointi on niin kamalaa,kun se jatkuu mulla heti aamusta siihen asti kun nukahdan.. :( joka kerta sama juttu ollu.

Yhteistyössä