haluisin painaa saman verran ,kun ennen likkoja ,eli 45kg vaatekoko 34-32 kun vielä menis.
* huoh*
* huoh*
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)Alkuperäinen kirjoittaja olava:jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin
Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)Alkuperäinen kirjoittaja olava:jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin
no jo ny on saakeli tulkaa penkoo mun vaatekaapit minkäs mä sille voin että kaikkien valmistajien vaatteiden koko ei ole identtinen :headwall: kävin kattomassa ni on tuolla yks xs kokonen paitaki mikä menee surutta päälle. Mulla kato ei o mitään syytä valehrella, jos ette usko ni voivoi.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)Alkuperäinen kirjoittaja olava:jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin
Kyllä minäkin vähän ihmettelen jos 38 vaatteet menee päälle.
Itse olen n.169cm ja tyttären syntymän jälkeen painoin siinä 75kg hujakoilla ja en taatusti 38:seen mahtunut.42:n meni hyvin.
No tietysti on etten koskaan ole halunnut että vaatteet soivat päällä vaan niillä on hyvä olla vaikka ihomyötäiset olisivatkin.
Samat sanatAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Olen juuri nyt sellainen kuin haluankin.
sama täällä-Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:vaatekoko 40 olisi TODELLA hyvä!Ehkä vielä joskus!
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Mä oon 163 cm pitkä ja painoa 60 kg, vaatekoko 38. Haluaisin painaa 55 kg ja vaatekoko olisi 36.[/quote
samanpituinen ja tuolla painolla käytin kokoa 36. kovasti ihmisten vartalot on erimallisia vaikka painaa samanverran. kun painoin 58 olin 34 ja 36 välissä.
Mun lantio on 86 ja ostan 34-kokoiset alushousut. Eihän ne muuten pysyis päällä.Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)Alkuperäinen kirjoittaja olava:jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin