mitä kokoa tahtosit olla?

• Viestiketjun aloittaja sopevaa
  • Ensimmäinen viesti
jenni
On muuten melkoinen ero siinä, että kuinka paljon painaa ja minkäkokoiset vaattet menee. Kun minä oon 159 ja painoin 62, niin juuri ja juuri ei 36 mahtunut eli koko oli siis 38. Mutta jos minä painan 51-56, niin silloin koko on 34-36. Mulla nyt on tietenni kohtuullisen paljon lihasmassaa ja lihonkin todella tasaisesti.

mutta nyt haluaisin olla normikokoinen ja mahtua omiin 34-36-numeroisiin vaatteisiin. La:aan vielä 4 viikkoa. Huoh.

Mie olen nyt normaali painoinen (164 cm ja 59kg) ja vaatekokoni vaihtelee 36 ja 38 välillä.. yhdet housut minulla on kokoa 40, mutta ne ovat sopivat vain reisien kohdalta, vyötäröiltä ihan liian löysät.. haluaisin, että kokoni olisi se 36.. eli minun pitäis saada vatsaa ja reisiä vähän pienemmäksi.. ei paljoa, mutta vähän, että 36-kokoiset vaatteet eivät puristaisi vatsan ja reisien kohdalta..

Alkuperäinen kirjoittaja ihme ja kumma:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin :)
Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)

Sitä makkaraa voi kattoa profiilista :) 38 koon vaatteet siinä päällä

jaa... olen 165 senttiä pitkä ja painan n. 80 kiloo. käytän vaatteista riippuen 38-42 vaatteita. Aikeissa olis jossain vaiheessa päästä tohon 38 kokoon. Tosin olen ihan tyytyväinen näinkin :)
Näytät varmaan makkaralta mikäli ahtaat itseni tuohon 38 kokoon. Olen itse 165cm ja painan 50kg. Silti joudun ostamaan esim. alushousut kokoa 38 (lantio 88cm)

Kyllä minäkin vähän ihmettelen jos 38 vaatteet menee päälle.
Itse olen n.169cm ja tyttären syntymän jälkeen painoin siinä 75kg hujakoilla ja en taatusti 38:seen mahtunut.42:n meni hyvin.
No tietysti on etten koskaan ole halunnut että vaatteet soivat päällä vaan niillä on hyvä olla vaikka ihomyötäiset olisivatkin.

Ja kysymykseen,tuohon painoon kun pääsisin olisin jo todella tyytyväinen.
Urakka vasta aluillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Kyllä minäkin vähän ihmettelen jos 38 vaatteet menee päälle.
Itse olen n.169cm ja tyttären syntymän jälkeen painoin siinä 75kg hujakoilla ja en taatusti 38:seen mahtunut.42:n meni hyvin.
No tietysti on etten koskaan ole halunnut että vaatteet soivat päällä vaan niillä on hyvä olla vaikka ihomyötäiset olisivatkin.
no jo ny on saakeli :LOL: tulkaa penkoo mun vaatekaapit :D minkäs mä sille voin että kaikkien valmistajien vaatteiden koko ei ole identtinen :headwall: kävin kattomassa ni on tuolla yks xs kokonen paitaki mikä menee surutta päälle. Mulla kato ei o mitään syytä valehrella, jos ette usko ni voivoi.

Olen tyytyväinen minäkin pituuteeni 174 cm, mutta paino saisi tippua vielä viitisen kiloa 67 - 68 kiloon. Tuon painoisena minulle muuten menee myöskin koko S ja 36. Nyt vain synnytyksestä reilu 4 kk aikaa, enkä vielä ole päässyt entisiin mittoihini. Nyt mahdun kokoon 38, eli mahdun osaan entisistä vaatteistani.

joanna
oon 38 ja haluun olla taas 34/36. eikähän se onnistune tänvuoden loppuun mennessä. nyt paksuna joten ei voi laihduttaa. pituutta on vain 163cm ja painoo nyt 75 ja rv 25..=/

joanna
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Mä oon 163 cm pitkä ja painoa 60 kg, vaatekoko 38. Haluaisin painaa 55 kg ja vaatekoko olisi 36.[/quote

samanpituinen ja tuolla painolla käytin kokoa 36. kovasti ihmisten vartalot on erimallisia vaikka painaa samanverran. kun painoin 58 olin 34 ja 36 välissä.

Haluaisin olla 38. Siinä koossa oli kaikkein parhaiten kurvit kohdallaan ja muutenkin tervein olo. Täysi-ikäisen elämäni aikani kokoni ovat vaihdelleen 34/36:sta tämän päivän 44.ään. :ashamed: Jokaisen lapsen jälkeen on jotain jäänyt ja vielä jotain tullut lisää... :whistle: Vyötärönympärys on yli 100cm, mutta jalat on hoikat ja lihaksikkaat jos ihan vähänkään pääsen liikuntaa harrastamaan..

olin just saanut aika hyvin itseni omiin mittoihin,mutta nyt olen raskaana,et tietenkin paino on nousu suunnassa taas ;) mutta olen 167cm ja painoin ennen raskautta 57kg.olen aina ollut n.54kg,mutta toisen synnytyksen jälkeen kilot eivät enään itsekseen tippuneetkaa :/

vieras
Mun lantio on 86 ja ostan 34-kokoiset alushousut. Eihän ne muuten pysyis päällä.

Yhteistyössä