mitä kokoa tahtosit olla?

• Viestiketjun aloittaja sopevaa
  • Ensimmäinen viesti
No tuota, mä olen semmoinen persjalkainen, jotta mitään pukuja mun on turha kuvitella ostavani. Nytkin mulla on 40 kokoinen tuulitakki ja 38 tuulihousut. Selkä on niin pitkä suhteessa jalkoihin, et jos housut on sopivat, niin takin hihat on lyhyet ja hartioistakin ahistaa. Sit jos takin ostaa sopivan, niin housut voi nostaa kainaloihin.

Mut mulla semmoiset 8kg olis pudotettavana, niin sit olis tyytyväinen. Sit menis varmaan päälle jo osissa kamppeissa xs-s

Ihan tyytyväinen olen nyt, 157cm ja 48kg. Vaatekoot on vaatteesta riippuen 32/34-36. Farkut 27''
Vyötäröä tahtosin pari senttiä kapeemmaks ja lihasta pari kiloa lisää jotta pääsis viiteenkymppiin :D

vieras vaan
Olen n. kokoa 36 (vaihtelee n. 34-38 eri valmistajista ja malleista riippuen). Haluaisin olla yhtä kokoa pienempi ja nelisen kiloa hoikempi, oon n. 163 cm ja painan n. 54 kg.

No pituutta löytyy 162cm ja olen painanut aina ton 55kg ja siihen, kun nyt takasin pääsisin. Tämän hetkistä painoa en tiedä, kun en puntaria omista, mutta ei se varmaan kovin kaukana ole, kun kerta osa entisistä housuista jo mahtuu jalkaan. Ja siis 38 kokoa olen...

Mä oon 154cm ja huolisin kyllä jalkoihini ja käsiini lisää pituutta, jos vain voisi kaupasta sitä tilata. Viimeeksi puntari näytti 47kg jokunen kuukausi sitten. Vaatekokoni on 152 - 34. Olen tässä vähän saanut makkaroita pienennettyä ja muuten viihdyn vartalossani, mutta peppu saisi kiinteytyä ja reidet kaventua.

Olen tyytyväinen tällaisena, kokoa 34/36..mitä nyt sääret ja kädet (ranteesta kyynerpäihin) sais olla vähän lihaksikkaammat. 162cm ja paino keikkuu siinä 5-kympin kieppeillä. Puntarilla ei ole tullut käytyä sitten jälkitarkastuksen jolloin painoin viiskymppiä. Nyt kyllä tullut herkuteltua oikein urakalla, että sais vähän lihaa lisää :LOL:

Yhteistyössä