Apteekin omalla raskaustestillä roskishaamu?

• Viestiketjun aloittaja haamu
  • Ensimmäinen viesti
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huuh, nyt alkaa jännittää. Onko siinä viivan paikkaa, vai onko se aina haamu?

Onnea weballergy! :)
Ööh..? En oikein hiffaa tota kyssäriä... :ashamed:
Siis onhan siinä se toinen ikkuna, mihin tulee se viiva jos on raskaana..

ap
Kun joissain testeissä se ikkuna, johon tulee se mahdollinen positiivisuudesta kertova viiva, on sellainen, että siinä saattaa näkyä esim ihan vaalean harmaa viiva. Se viiva ei ole siis haamu, vaan viivanpaikka, joka tulee jokaisessa testissä näkyviin. Siis onko apteekin omassa tällaista viivan paikkaa? Vai onko se testi-ikkunan viiva aina haamu? Sekavasti selitetty :)

vieras
Mulla tuli kerran tuolla testillä hyvin ohut punertava viiva, menkat alkoi reilun viikon myöhässä.
Epäilen, että oli varhainen km, vuodosta päätellen.

Silloin kyselin tuosta viivanpaikasta ja mulle sanottiin, ettei sellaista pitäis olla. Jos sun haamuviiva punertaa, niin todennäköisesti on raskaus! Pidän noita testejä hyvin luotettavina.

Elämäni ainoan plussan oon saanu Apteekin omalla. Negat ollu negoja monen päivän päästäkin.
Joten luulempa että roskishaamu on plussa.

Tuo plussa on säilyny testissä tammikuusta 2005 lähtien tähän päivään saakka.

sinsku
mitä ap:lle kuuluu??tuliko plussaa?
katsoin itse eilistä testiä ja siihen oli tullut roskishaamu,piti käydä oikein pihalla katsomassa että näkee varmasti,ja kyllä siinä joki hentoinen viiva näkyy mutta hyvin haaleesti

ap
Voih, joku on kaivellut viestini esiin :)

Roskishaamu muuttui parin päivän päästä haamuksi ja pari päivää sen jälkeen kunnon plussaksi. Kohta ensimmäinen ultra... :)

Toivottavasti sullekin sinsku käy samalla tavalla. Katsoin muuten yhtä edellistä apteekin testiä (älkää vaan kysykö miten se oli vieläkin tallessa) Ei siinä ollut mitään haamuksi tai viivan paikaksi tunnistettavaa.

maikki
Mun haamu viiva lentää mahallaan tuossa lattialla ja kiljuu niin että ikkunat paukkuu..puolivuotias siis.

ja apteekin testillä, ekana päivänä kun menkat ois pitäny alkaa.

"Viivi"
Olenkohan raskaana? Tilanne on tämä: kun kuukautiset oli 4 päivää myöhässä,pissalla käydessä tuli pieni tippa verta.Oli myös sellainen olo vatsassa että menkat alkaa.mut ei alkanu.Kun ne oli viikon myöhässä,tein apteekin raskaustestin -negatiivinen,mutta 4 tunnin kuluttua selkeä roskisplussa.Vaikuttaakohan se hormonipitoisuuteen kun olin käynyt yöllä pissimässä ja sit muutaman tunnin kuluttua pissin uudestaan ja tein sen testin..Sen jälkeen en ole testannut,kuukautiset nyt 2 ja puoli vko myöhässä! Tämä on poikkeuksellista.Seksiä ollut runsaasti ovulaation aikoihin..Ja oireitakin on,ne on jopa vahvistunut: nippailua oikean munasarjan kohdalla,väsymystä,yöheräilyä ja -hikoilua,nenän kutinaa ja tukkoisuutta,lämpö koholla,äsken oli 37,2.Kasvot kuumottaa,pientä kuvotusta..mitä sanotte? Pitäis testata uudestaan,joo,mut miltä oireet vaikuttaa?

"vieras"
[QUOTE="Viivi";22067910]Olenkohan raskaana? Tilanne on tämä: kun kuukautiset oli 4 päivää myöhässä,pissalla käydessä tuli pieni tippa verta.Oli myös sellainen olo vatsassa että menkat alkaa.mut ei alkanu.Kun ne oli viikon myöhässä,tein apteekin raskaustestin -negatiivinen,mutta 4 tunnin kuluttua selkeä roskisplussa.Vaikuttaakohan se hormonipitoisuuteen kun olin käynyt yöllä pissimässä ja sit muutaman tunnin kuluttua pissin uudestaan ja tein sen testin..Sen jälkeen en ole testannut,kuukautiset nyt 2 ja puoli vko myöhässä! Tämä on poikkeuksellista.Seksiä ollut runsaasti ovulaation aikoihin..Ja oireitakin on,ne on jopa vahvistunut: nippailua oikean munasarjan kohdalla,väsymystä,yöheräilyä ja -hikoilua,nenän kutinaa ja tukkoisuutta,lämpö koholla,äsken oli 37,2.Kasvot kuumottaa,pientä kuvotusta..mitä sanotte? Pitäis testata uudestaan,joo,mut miltä oireet vaikuttaa?[/QUOTE]

Mulla pari roskishaamua osoittautuivat aikaisiksi keskenmenoiksi jos voi niiksi sanoa. Eli hipaisi pintaa, mutta ei kiinnittynyt. Vuoto alkoi viikon pari myöhässä ja vuoti yli viikon reilusti. Todettiin matalalla hcg-tasolla, että raskaus oli yrittänyt alkaa. Oireita oli niinkuin jatkuvassakin raskaudessa.

Mitäköhän tästä tulee?
Ihka ensimmäinen roskishaamu 45 min päästä testiajasta. Hemmetti kun tulikin katsottua! Oireina repäisykipu sohvalta noustessa ja sängyssä kääntyessä, alavatsaa kutittaa koko ajan, nännit kipeet ja rinnat muutenkin kokoajan tiellä ja vielä jonkin sorttista huimausta. Mitä sanoo raati? Odota tässä sitten pari päivää :(

Yhteistyössä