Hakutulokset

1. H

Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

Kirjoittaja tarkoitti varmaan sitä että mitä ko. nimi tarkoittaa...
  2. H

Mielipiteesti tästä asunnosta?!

Ainahan on mahdollisuus asua isommassa kerrostaloasunnossa. Tuo on minusta suhteettoman kallis tuolla sijainnilla.
  3. H

Se voisi olla hankalaa. Toki on kolme- ja vieläkin enemmän lapsisia perheitä, mutta asuvat sitten yleensä väljemmin. Mitä tuossa oli neliöitä, joku 120?
  4. H

No toki jos tykkää asua hevonkuusessa Vantaalla niin kai se on sopuhinta. Itse en maksaisi, mutta maksa vaan jos tykkäät.
  5. H

Taitaa se 1,7 lasta olla edelleen se keskiarvo enkä itse henk.koht uhraisi oleskelutiloja makkareiksi ellei olisi ihan pakko. Ihmettelin siis että miksi ylipänsä on rakennettu noin monta makkaria noin pieniin neliöihin. Tulee ahdas vaikutelma.
  6. H

290 000, ts. alle 300 000 tuolla sijainnilla.
  7. H

Mitä mieltä tästä talosta?

Eka reaktio on että miten kenelläkään voi olla noin järkyttävä sisustus. Menisivät kaikki pinnat ihan uusiksi, tapetit, laatat, keittiönkaapit, kaikki. Noita järkyttävän rumia huonekaluja ei varmaan olisi pakko ottaa kauppaan mukaan...? Miten niin kallis, halpahan tuo on :confused:
  8. H

Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

Veeti ja Iines
  9. H

Erillinen vai avokeittiö?

Meillä on erillinen, mutta pystyn samalla kun kokkailen, juttelemaan ruokapöydässä istuvien vieraiden kanssa kuitenkin. Tiskipöytä on armeliaasti peitossa ruokahuoneesta katsottuna.
  10. H

Erillinen vai avokeittiö?

Erillinen on parempi siinä mielessä että jos käy paljon ruokavieraita, ei tarvitse siivota samantien keittiötä viimeisen päälle, jotta astiat eivät näy ikävästi ruokapöytään. Vanhemmillani oli avonainen ja äitini vaati saada seinän väliin juuri tuosta syystä kun oli niin sottaista :)
  11. H

Minunkin makuuni ihan liian pieni keittiö. Miksi makkareita pitää olla noin paljon muiden tilojen kustannuksella...? Ja olen itse aina inhonnut mäntyisiä lakattuja portaita. Ei minulla muuta :D
  12. H

Mitäs mieltä olette tästä talosta, tai siis puolikkaasta?

Kiva ja siistikuntoinen. paritalo voi olla ongelma, riippuu kovasti naapureista.
  13. H

poika valitsi itselleen vaaleanpunaiset syyskengät..

Jos kysymys on siitä että käytänkö "miesten värejä" niin kyllä, käytän mustaa, ruskeaa, sinistä jne. Miesten mitoitus ei oikein käy kropalleni, joten housut tms. tuskin tulisivat edes kyseeseen. Mitä selkeästi tytöille suunnattua on vaikkapa vaaleanpunaisessa trikoopaidassa ilman printtejä tai...
  14. H

poika valitsi itselleen vaaleanpunaiset syyskengät..

Minä ajattelen tästä niin että sitä ei tarvitse edes erityisesti tehdä, sillä yhteiskunta kyllä hoitaa tätä asiaa jo ihan liiallisuuksiinkin saakka. Sen verran jyrkkä on jako siitä mitä eri sukupuolten katsotaan olevan sopivaa tehdä ettei vaan aiheuta pahennusta tai ole erilainen kuin muut...
  15. H

Uroskoiran murrosikä, kokemuksia?

Suosittelen lämpimästi leikkauttamista, jos ette meinaa käyttää koiraa jalostukseen. Ainakin meillä se vähensi epätoivottua käytöstä.
  16. H

En todellakaan tahdo mitään maalaishäitä! Vanhoillisille vanhemmille ei kelpaa mikään.

italialainen ruoka = pizzaa tai pastaa. :headwall: sentään.
  17. H

turvavyöistuimesta

Ei siinä varmaankaan se paino ole merkittävä, vaan lapsen pituus. Vöiden kun pitää tulla tietyltä korkeudelta, ei saa tulla kaulaan.
  18. H

En todellakaan tahdo mitään maalaishäitä! Vanhoillisille vanhemmille ei kelpaa mikään.

Minusta tuntuu että teet, mutta se on toki oma asiasi. Sinulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin järjestää sellaiset juhlat omalla kustannuksellasi, jotka haluat, ja toivoa että vanhempasi tulevat paikalle. Mihin sitten haluatkaan häissäsi pukeutua tai muutoin hääpäivääsi juhlistaa, niin se...
  19. H

Kello on 22 ja edelleen rannalla pikkulapsia ja niiden isä kittaa kaljaa :(

No ei se hyvältä kuulosta jos noin pienet on rannalla väsyneinä tähän aikaan. Pitäisi olla jo kotona nukkumassa tai menossa sinne. Mutta et voi tehdä asialle juuri mitään.
  20. H

mitä mä keksin viikonlopuiksi itelleni tekemistä nyt kun tuli toi ero?

Jos olet lapseton ja pääset menemään, suosittelen lämpimästi vaikkapa kuntosalitreenauksen aloittamista. Useimmille saleille voi mennä mihin aikaan vaan ja aika sujuu fiksun tekemisen parissa. Jos jää kotiin suremaan ja möllöttämään, olo ei siitä ainakaan parane. Ja baarissa roikkumisen fiksuus...

Yhteistyössä