Hakutulokset

1. Keep calm and carry on

Olen todella rikas. Haluatko kysyä jotakin?

Ahaa. Mun tuntemat asuntoauton omistajat ovat 60+ keskituloisia eläkeläisiä.
  2. Keep calm and carry on

Olen todella rikas. Haluatko kysyä jotakin?

Hmm. Mulla on varakkaita ystäviä ja tuttavia, enkä ole ikinä kuullut kenelläkään olevan asuntoautoa. Se ei vain kuulu varakkaiden autotalliin. Dieseleitä kyllä löytyy, mutta että 1.4 Toyota. Kuulostaa hyvin eksoottiselta valinnalta sekin :D Muoks* Piti siis kysyä jotain. No kysyn, että...
  3. Keep calm and carry on

Joulun odotus jää tänä vuonna ihan liian lyhyeksi ja olen surullinen siitä.

Tiedän, enkä sanonut sitä pahalla. Päättömällä ja monella muullakin on muutenkin eri tilanne kuin mulla. Kaikki ei voi tykätä kaikesta ja mulle esim. juhannus ei ole mitenkään tärkeä.
  4. Keep calm and carry on

Noin voi sanoa vain ihminen joka ei ole jouluihminen. Tämän on ihmisen parasta aikaa :)
  5. Keep calm and carry on

Voi, kohtalontoveri :hug: Paljon voimia sinullekin ja onnea tulevasta vauvasta :)
  6. Keep calm and carry on

Katsooko muut tota Pasilaa?

Tuossahan se on taustalla. Hyvä sarja on, harvoin vain tulee katseltua.
  7. Keep calm and carry on

Meidän tämän joulun pohjanoteeraus: Ostettiin kaupasta valmiita pipareita ja koristeltiin ne :ashamed: Joo, mä olen ollut sairaslomalla pitkään ja voimat ovat todella vähissä, eniten muuton takia, mutta silti. Joulun alla pitäisi myös olla aikaa istahtaa alas, juoda glögiä ja lukea joku hyvä...
  8. Keep calm and carry on

Milloin olet hermostunut lapsellesi pahiten?

Oma lapsi on vasta vajaa kuusivuotias, joten ei ole kokemusta riehuvista tai kapinoivista teineistä. En ole joutunut kuin korottamaan ääntäni, huutamaan vähän. Jos näin on käynyt, syy on yleensä enemmän siinä, että on itse ollut väsynyt. Ja aina olen pyytänyt anteeksi. Silloinkin, kun huuto on...
  9. Keep calm and carry on

Mulle joulu on tosi tärkeä ja yleensä fiilistelen sitä jo marraskuun puolivälistä. Nyt pääsin omaan kotiin joulukoristeiden ja -musiikin luokse vasta viikko sitten. Pian pitäisi taas jättää koti ja lähteä sairaalaan. Kotiin pääsen (toivottavasti) aaton aaton iltana. Joulun odotuksesta tulee...
  10. Keep calm and carry on

Presidenttitentti MTV3 klo 20.00

Ainahan yliopistossa voi jatkaa, jos haluaa. Jos ei muuten, niin hakemalla uudestaan :) Emmehän me tiedä mitä nuo ehdokkaat ajattelevat kesken jääneistä opinnoistaan. Tai minä en ainakaan tiedä ja siksi tuo yo. titteli on parempi kuin ei mitään.
  11. Keep calm and carry on

Paljon autosta tulee kuluja per vuosi?

Mulla uudessa autossa pienillä kilometrimäärillä (reilusti alle 10t) kokonaiskulut ovat noin 1100 euroa vuodessa.
  12. Keep calm and carry on

Nämä ekat tentit ovat näitä alkuveryttelyitä :D
  13. Keep calm and carry on

Minusta on ihme jos et tiennyt.
  14. Keep calm and carry on

Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

Lisää lippuihin vielä tämä: Ei sisällä lentokenttäveroja, polttoainemaksuja eikä muita veroja, jotka ilmoitetaan nettisivuilla (verot voivat vaihdella välillä 50-200e riippuen määränpäästä, lentoyhtiöstä, paluupäivästä ja mahdollisista välilaskuista)
  15. Keep calm and carry on

Jos olet yliopistossa opinnot joskus aloittanut, olet sen tiedekunnan ylioppilas. Kandin suoritettuasi olet kandi ja syventävien ja gradun jälkeen maisteri. Näistä ko. yliopisto-opiskelijoista ei yksikään ollut edes kandi eli aineopinnot suoritettuina.
  16. Keep calm and carry on

Kumpako väistää kumpaa?

Sinä kävelit siinä missä pitikin ja pyörän olisi pitänyt väistää sinua eikä päinvastoin. Ei tarvitse maksaa pesulalaskua jos ei halua. Anteeksi voi silti pyytää, josko se vähän vanhaa rouvaa helpottaisi.
  17. Keep calm and carry on

Kaikki elämässä nyt päin helvettiä

Muuhun en osaa ottaa kantaa, mutta tuon nettijutun voitte katkaista. Piuhat pois tai tietokone samaan huoneeseen missä muutkin ovat. Huutoahan siitä tulee, mutta vanhemmat nämä asiat kuitenkin päättävät, eivät lapset.
  18. Keep calm and carry on

Kaikki elämässä nyt päin helvettiä

Välillä tuntuu, että koko maailman murheet on omilla harteilla ja silloin se olo on musertava. Mä olen kantapään kautta oppinut, että nämä olotilat tulevat ja menevät. Parempiakin päiviä on siis tulossa. Yleensä jo se tieto helpottaa. Ettei tila ole pysyvä. Voimia :hug:
  19. Keep calm and carry on

Pinnallisuus alkanut oksettaa

Lehdet kannattaa jättää silloin lukematta. Mulle ei välillä tullut ollenkaan mainoksia ja ilmaisjakeluja, ja ostamisen tarve pieneni kummasti, kun ei tullut tarvetta juosta jokaisen "hyvän tarjouksen" perässä :xmas:
  20. Keep calm and carry on

onpas mennyt tyhmäksi tuo osuuspankin nettipankin käyttö

Mä olen jo pariin kertaan käynyt maksamassa uudella systeemillä enkä siitä jaksanut yhtään harmistua. Siinähän se lista on jo valmiina esillä, kun nettipankkiin kirjaudun. Hyvä vaan jos on rahat paremmassa turvassa siten. Exän pankissa, muistaakseni joku paikallissäästöpankki, oli sama systeemi...

Yhteistyössä