Hakutulokset

1. dada

Laadukkain/parhain talvihaalari pienelle tytölle hakusessa!

Neytirille yv laitettu :wave:
  2. dada

Vauva,koulun keskeyttäminen ja taas vauva ??

Faktatietoa tämä ei ole, mutta kyllä kai lapsen tulon vuoksi saa lykätä? Siitä tosin en tiedä katsotaanko sit tarpeelliseks että käy jo jotain lukemiaan juttuja uusiksi?
  3. dada

Tyttö nyt 1v. ja aika pitkä ikäsekseen, minkä kokoinen haalari talveksi?

Meillä tyttö oli 8kk 69,5cm, en tiedä pitkäkö vaiko lyhyt noin yleisesti ottaen muihin verrattuna, mutta nyt on sisävaatteet (n.11kk ) kokoa 80, eli taidetaan ostaa reilumman mitoituksen 80cm puku talveksi, uskoisin niukastikkin mitoitetun 86cm kuitenkin olevan vielä iso? riippuu kai puvun...
  4. dada

Saanhan mä hehkuttaa, jooko?

Mä ostin (tietty siis miehen rahoilla :laugh: :saint: ;) ) tänään meille uuet yhdistelmät ja Manducan! Miten mä ikinä oonkaan selvinny mun pienokaisen kanssa ILMAN MANDUCAA :heart: Mä olen niiiin tyytyväinen :D
  5. dada

Lapselle oikein?

"muutoinkin heräilee 1-3 kertaa yössä ja unet jää vähäisiksi vanhemmilla niin kyllä siinä itse kukin lääkitsee lasta jotta huuto loppuisi" ja jos huuto johtuu kivusta, on ok pumpata lapsi täyteen rauhoittavaa? voi jessus mitä juttuja täälläkin kuulee. Ei mikään hätäratkaisu ole oikea syy...
  6. dada

Lapselle oikein?

Uskon, että jos lapsi vietäisi ihotautilääkärin vastaanotolle esim. pari pv lääkkeen ottamisesta, osaisi hän kyllä sanoa onko siihen ollut tarvetta. Ei lapsi kutise ataraxin tarviimiseen saakka kuitenkaan ihan itsestään, vaan siihen tarvitaan kyllä jo ulkoisiakin merkkejä.
  7. dada

Lapselle oikein?

Eikö tuo toisaalta menis lapsen pahoinpitelynä tms läpi? Siis lapselle määrätään ataraxia osana ihotaudin hoitoa, rauhoittavana, mutta vanhemmat myöhemmin käyttävät "huumatakseen" lapsen uneen.. lääkkeen väärinkäyttökin kai on rangaistava teko, jos sitä toiselle ihmiselle harjoittaa?
  8. dada

Lapselle oikein?

Lisään vielä, että ilmoituksenhan tuosta tosiaan kyllä varmaan saa aikaan, mutta asiaa tuskin vietäisi sen pidemmälle.. mut mut..mun mielestäni toi on kyllä väärin :| onko lapselle annettu ataraxia jotta lapsi nukkuu paremmin, vai jotta vanhemmat saa nukkua? :o
  9. dada

Lapselle oikein?

Mun mielestä on väärin käyttää lääkettä lapsella muuhun tarkoitukseen, kuin siihen johon se on määrätty, jos kyseessä tuollainenkin lääke. teoriassa kuitenkin atarax on rauhoittava/unettava lääke, joten käsitän logiikan millä tuota on annettu. Ls-ilmoitusta tuskin voi tehdä, jos lääke on...
  10. dada

Arvon palstamammat! Pk-seudun yhdistelmävaunuja myyvät liikkeet hakusessa!

laittakaas tietoa jakoon, jooko :D Lastentarvike, sekä vauvapiste tiedossa.. :flower:
  11. dada

Mitä 2 vuotiaalle tytölle lahjaksi?

Nukke, nuken vaunut jos jo nukke on, tai jotain hoitotarvikkeita. Dubloja, puisia rakennuspalikoita, jos semmoisista tykkää. jotain ihania hepeneitä, oma pieni peili ja vaikka pampuloita tms. Eläinhahmoja, palapelejä tms.. Pieni lelu ja lahjakortti lelukauppaan, sais tyttö valita itse...
  12. dada

Kumpikohan olisi järkevämpää? Parisuhteen jatkumisesta..

Musta tuntuu, että jos teiän suhde ei ole nyt ihan vakaalla hyvällä pohjalla, ni se tuskin on sitä ainakaan rempan aikana..kun taas etelän lämmössä.. :heart: :whistle:
  13. dada

Hei, onko täällä kivoja palstalaisia paikalla? *muoks* ISO KIITOS KAIKILLE!

Minäki oon hirmusen kiva, jos sille päälle satun :saint: Mun mielipiteet usein vaan on hyvin eriäviä.. :ashamed: :snotty:
  14. dada

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Siirrä pois vaan..menkkoja edelleen ootellessa. :kieh: :laugh:
  15. dada

Heippa taasen.. kyllä mä nyt taidan heittää sen kirveen kaivoon jo. Elikkä, mulla tuli aiemmin se selkee vaikkakin vähän haalee plussa testiin ja sen jälkeen oon viivanpaikkaillu, negaillu ja saanu pari oikeesti tosi kummallistakin testiä jotka ei toimineet. No kuitenkin.. vielä ei oo menkat...
  16. dada

David-raskaustesti

mulla ei ole kokemusta tuosta testistä, mutta voi se vielä tuossa vaiheessa antaa tosi tosi hailuja vaikka + muuttuisikin :flower:
  17. dada

snowball: samoja testejä juu.. voihan se olla sekin ettei se virtsa ollu ehtiny siellä tarpeeks kauan olla/ ettei ollu tarpeeks vahvaa.. jää nähtäväks.. mä varmaan tän jokusen pv oon pois tästä pinosta, ilmoittelen :)
  18. dada

Uusimmat kakut (kuvia)

Toi kiilteen väri on ihanan kirkas :heart: :p
  19. dada

Uusimmat kakut (kuvia)

Tuo (hyydyke? )kakku, jossa yks sammakko päällä, mitä siinä on? :)
  20. dada

Uusimmat kakut (kuvia)

moon vaan melonit: Kivan näkösiä osa noista kakuista :flower:

Yhteistyössä