Vauva,koulun keskeyttäminen ja taas vauva ??

• Viestiketjun aloittaja OpiskelijaÄitizzkä
  • Ensimmäinen viesti
OpiskelijaÄitizzkä

HIPHEI!

Eli keskeytin opintoni siis 2vuotta sitten kun vauva teki tuloaan ja tarkoitus olisi mennä kouluun takaisin vuoden päästä. Mutta nyt haluaisinkin toisen vauvan että en menisikään vuoden päästä kouluun. Voiko sitä koulua lykätä uudelleen vai loppuuko multa joku keskeytys aika? Olen siis ammattikoulussa (aikuispuolella). Nyt siis olen keskeyttänyt/ syy: äitiysloma,hoitovapaa.

Ap
Joo no olishan se ihan reiluu et sais lykätä :D mut nojoo, ikävää se olis sielt ulos lentää.
Mut tiedä näitä käytäntöjä nykyään... Olis kiva kuulla jos joku joskus keskeyttänyt PITEMMÄKSI ajaksi koulun tai vaikka just esim keskeyttäny ja saanu siin välis kaksikin lasta..?

Puupu
Mun ammattikoulussa (Keuda) yksi mies keskeytti opiskelun 7 kertaa ja valmistui viimein 8 vuoden katkonaisen opiskelun jälkeen. Että eiköhän se toinen vauva ole ihan hyvä syy. Ja mun mielestä ne ottaa ammattikouluun takaisin kyllä ilman syytäkin. Mutta kannattaa kysyä opolta asiasta, eihän tuossa mitään noloa ole, vaan hyvä motivaation osoitus että haluat vieläkin takaisin samaan kouluun ja mielenkiinto ei ole hiipunut opiskeluun. Kuitenkin se toinen vauva saattaisi tulla niin mikset sitä putkeen pitäisi sitä vapaata. Ja voithan hakea uudestaan, ei ne suorittamasi kurssit katoa mihinkään.

Yhteistyössä