Hakutulokset

1. B

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Nyt kyllä kroppa kiusaa ja mieli tekee tepposia...mulla on "tuttua" etovaa oloa,kahvi tökkii...nää on aiemmin kertonut jostain...en mä voi/saa innostua on vasta kp16 menossa!!! Oviksen ehkä tunnistin,oireena silloinkin etovaa oloa ja alavatsa kipuilua.oireili koko viime viikonlopun..ovis oli...
  2. B

Toiveena vauva 2017-2018

@Äitirouva M onnittelut,ei tartte tosiaan tiirustella. (y) kyllä ne oireet kerkee tulemaan sieltä vielä. Täällä vaan odotellaan..odotettiin että kierto starttaa,odotettiin että menkat loppuu,odetaan ovista, odotetaan plussaa..nyt siis menossa odotetaan ovista :D:ROFLMAO: jonka pitäis saapua ens...
  3. B

Enkö käynykkään täällä päivittämässä...kierto siis on alkanut uudestaan (veny kp30),nyt menossa kp4...nää on nyt toiset menkat kaavinnasta ja mä vuodan kuiviin,jestas. Mutta mä oon jostain kumman syystä niin fiiliksissä tästä kierrosta,että eikös voisi senkin vuoksi napsahtaa plussa ;) yksi...
  4. B

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä myös kp1/24-30...tsempit kohtalontovereille.
  5. B

Ok,kiitos vuotovastauksista. Mä tein eilen Early testin ja ei mitään,kyllä siihen testiin olis pitänyt tulla jo jos olis kyytiläinen matkassa..kierto on venyny enkkoihin, 30/25 ja näyttää vaan jatkuvan....menkkajuilintaa ollu nyt viikon verran,mutta ei ni ei..mä oon niin hilkulla että varaan...
  6. B

Toiveena vauva 2017-2018

Sniif early testi negatiivinen...oikein oikein kuvittelin jotain näkevinäni mutta ei (n) vuoto ei ole alkanut ja kp 29/25 menossa...voi että alkais nyt sit...
  7. B

Mitä tarkoitatte että ei kunnon kuukautisia? Mullakin oli kaavinnasta ensimmäisen kierron kuukautiset myös niukat 3-4pv...tää kierto näyttää venyvän myös...pitäisköhän käydä kans ultrassa tsekkaa paikat..
  8. B

Toiveena vauva 2017-2018

@Äitirouva M Predictor early (lupailee myös jopa 6 päivää aikaisemmin) testillä testasin viimeks dpo10...selvä plussa...nyt kävin hakee samalaisen, jos siinä ei näy mitään ni uskon että tässä kierrossa ei tärpännyt. Marketin liuskoihin en oo saanu mitään... @Piusy huomenna aamulla teen...
  9. B

Kiitos :love: mutta ei tullut tuplaviivoja. Odotellaan nyt sitten kierron uudelleen käynnistymistä...
  10. B

Toiveena vauva 2017-2018

Kp28/25 ei tuplaviivoja eikä mitään muutakaan...
  11. B

@Tiha ei kul mä oon jo kaks testii tehny :whistle: ti ja to...negaa näytti...
  12. B

Voi ei pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille ja taustalle siirtyviin,voimarutistus! Monen testeissä näen tuplaviivoa,Jeee Onnittelut!! Täällä ei vielä kuukautiset oo alkanu, J-Ä-N-N-I-T-T-Ä-Ä!!olisko ovis ollutkin myöhemmin,toivotaan...tasasta tallettelua on ollu koko kierron...nyt...
  13. B

Toiveena vauva 2017-2018

@Hannah4 ei vielä luovuteta tätä kiertoa! Pidän peukut pystyssä sullekkin.
  14. B

Toiveena vauva 2017-2018

Viikko vietetty piinaillen. Pari testiä oon tehnyt (ti ja to) negaa näyttänyt...oireeton ollut eiliseen,menkkajuilintaa,kiukkupuuskia,etovaa oloa ajoittain...nyt kp27/25 (laskurin mukaan).oon kyllä aavistellut koko kierron,että ovis on saattanut olla myöhemmin ja kierto venyvän...no joo huomenna...
  15. B

Vahvistumisia viivoihin!!!! Mä päätinkin kuulkaa että teen seuraavan tesin tarvittaessa vasta maanantaina! Noh tähän päätökseen auttoi se että kaupasta oli testit loppu :ROFLMAO: viikonloppu niin buukattu täyteen menoja, että testiä en lähe nyt erikseen hakemaan. Tänään alkoi juilii vatsassa ja...
  16. B

Onnea @Fritang (y) Täällä menossa kp25...eilen testi näytti negaa. Laskurin mukaan kuukautisten pitäis alkaa huomenna...ei mitään juilimisia eikä oireita...pidetään nyt toivo vielä yllä. Huomenna uusi testi.
  17. B

Jännittäviä hetkiä @kookospieni ...noin kuin itsekkin totesit vie liian aikaista. Oireet kuulostaa hyvälle. Mä en tiedä millä testaat,mutta itse apteekista ostin viimeksi early predictor testin taisin tehdä dpo10 tai 11 ja selvä plussa...siinä lupailtiin muistaakseni 10 päivää ennen kuukautisten...
  18. B

Toiveena vauva 2017-2018

@-tanjuska minut voi nostaa listalle ja piinaviikoille Bea.S, 34v,kp17/26, 3lapsi toiveissa, yk1 (kkm jälkeen 01/17) Kiitos :love: Flunssa on vaivannut täällä jo viikon kohta,nyt viime yönä nosti kuumeen joka näyttäis olleen vain yksi piikki...ovis on kyllä jäänut huomaamatta tai sitte kierto...
  19. B

Ääääh onks mitään perää/faktatietoa/kokemusta/ tilanteesta: flunssaisena/kuumeisena ovis ja hedelmöittyminen? Mullahan lähti mielikuvitus ihan laukkaa ja ding dong olo kun näitä mietin....:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  20. B

Mulla oli ensimmäinen kkm -12 ja kyllä mä muistin lasketun ajan kun se sitten koitti,sattuipa olemaan vielä syntymäpäiväni...tosin sen ekan vuoden jälkeen en ole päivää miettinyt...nyt ihan varmasti tämän vuoden kkm ja laskettuaika ovat mielessä myös.. toivottavasti tälläkin kertaa uusi raskaus...

Yhteistyössä